Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Baur zei:18-DF-SR is een mij ook zeer bekende wagen, met de eigenaar daarvan heb ik intensief contact gehad. Hij heeft meerdere E30 gehad (stuk of 7), waarvan 3 Baur, een 316, deze 318i (B48444) welke hij later om heeft gebouwd tot 320i en een origineel Nederlandse 325i (B49625). Niet Baur, maar wel leuk: ook een Alpina C1 2.5 heeft hij gehad. Helaas door omstandigheden (werkafstand, verder van familie af wonen) een E46 gekocht.
Die '86-er is ook een bekende, Marc Smulders heeft mij ook al enige mailtjes gestuurd. Erg mooie wagen, de B46332.
Groet, Jeroen
Moderator
Die 18DFSR was van jou? Dan had jij ook een rode 205 toch? Die rijdt ook nog. Is van een vriend van meBMWE30 zei:Baur zei:18-DF-SR is een mij ook zeer bekende wagen, met de eigenaar daarvan heb ik intensief contact gehad. Hij heeft meerdere E30 gehad (stuk of 7), waarvan 3 Baur, een 316, deze 318i (B48444) welke hij later om heeft gebouwd tot 320i en een origineel Nederlandse 325i (B49625). Niet Baur, maar wel leuk: ook een Alpina C1 2.5 heeft hij gehad. Helaas door omstandigheden (werkafstand, verder van familie af wonen) een E46 gekocht.
Die '86-er is ook een bekende, Marc Smulders heeft mij ook al enige mailtjes gestuurd. Erg mooie wagen, de B46332.
Groet, Jeroen
ja mooie tijd was datmaar idd rij ik inmiddels dik 30.000km per jaar en dat vond ik te gortig worden om dat in een E30 baur te doen....
voor de hobby komt er zeker weer eens een E30 Baur bij!
blijf het leuk vinden, net zoals zo nu en dan dit topic volgen!
Jeroen, nog een baur er bij gekocht???
Barri zei:Die 18DFSR was van jou? Dan had jij ook een rode 205 toch? Die rijdt ook nog. Is van een vriend van meBMWE30 zei:Baur zei:18-DF-SR is een mij ook zeer bekende wagen, met de eigenaar daarvan heb ik intensief contact gehad. Hij heeft meerdere E30 gehad (stuk of 7), waarvan 3 Baur, een 316, deze 318i (B48444) welke hij later om heeft gebouwd tot 320i en een origineel Nederlandse 325i (B49625). Niet Baur, maar wel leuk: ook een Alpina C1 2.5 heeft hij gehad. Helaas door omstandigheden (werkafstand, verder van familie af wonen) een E46 gekocht.
Groet, Jeroen
ja mooie tijd was datmaar idd rij ik inmiddels dik 30.000km per jaar en dat vond ik te gortig worden om dat in een E30 baur te doen....
voor de hobby komt er zeker weer eens een E30 Baur bij!
blijf het leuk vinden, net zoals zo nu en dan dit topic volgen!
Jeroen, nog een baur er bij gekocht???![]()
Baur zei:He Martijn,
Als de blauwe klaar is mag je hem wel eens een weekendje lenen, om dat Baur-gevoel te behouden
Groet, Jeroen