Haha, eerst de Baur maar in orde houden*
Hier wat fotootjes van Saskia's Baur. Ze heeft mijn gedachtegang trouwens ondermijnd...ik dacht dat zonder Baur op kenteken altijd Schneiders is. Blijkbaar niet, waardoor ik veel Baur's als Schneiders in mijn nationale register heb staan denk ik.
*Juist ja, in orde houden. Dit plekje (één van de vele plekjes aan mijn auto) stoorde me al een tijdje, omdat het onder het raampje uit kwam. Dus raampje eruit
En het bleek inderdaad een flink gat te zijn. En dat komt dan weer fijn uit in het interieur/bovenop kokerbalk.
Op niet de mooiste, maar wel de snelste manier gemaakt (polyester matje eronder, plamuur om af te werken). Geen foto's van, wel van het spuitwerk. Een bobbeltje boven sierlijst ook meteen meegepakt. Mijn moeder viel op dat de achterbumper er scheef op zat. Resultaat van Clio-tje duwen 22 december. Was mij nog niet opgevallen. En aangezien de bumper er toch af was daar ook 2 plekjes aangepakt.
Boven sierlijst
Van de oude trekhaak een overblijfsel
Achter bescherming er alweer af
Bumpertje er weer op, na ophangbeugel recht te hebben gemaakt.
Janssen&Co. voor al uw spuitwerk met een glimlach
Zal morgen ff foto's maken van bewerkte plekken. Ziet er lekker wit uit tegenover de vuile lak. Maar komt wel goed met wat poetsen e.d.
Gr Jeroen