A
Anoniem
Guest
Het icontje rechtsbovenin met "link" ernaast werkt erg goedD. Elzinga zei:Link is nu printscreentje. En ja, ik woon in Hilversum.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het icontje rechtsbovenin met "link" ernaast werkt erg goedD. Elzinga zei:Link is nu printscreentje. En ja, ik woon in Hilversum.![]()
Geelhoed zei:Het icontje rechtsbovenin met "link" ernaast werkt erg goedD. Elzinga zei:Link is nu printscreentje. En ja, ik woon in Hilversum.![]()
![]()
Bennie 940 zei:Ik oponthoud, zij ook.![]()
Bennie 940 zei:Ik heb mijn volvo en de golf van mijn ouders langs de straat gezet precies voor de ingang van de bouwplaats. Er geld daar geen parkeerverbod.
RVV 24 zei:1. De bestuurder mag zijn voertuig niet parkeren:
b. voor een inrit of een uitrit;
Jaja... Kinderachtig gedoe.Bennie 940 zei:Dus in donker zie je dat niet. Dus zo heel erg strafbaar kan het niet zijn.
Drie keer is scheepsrecht: https://www.google.com/search?q=drijnagedrijnage-instalatie
Geelhoed zei:Jaja... Kinderachtig gedoe.Bennie 940 zei:Dus in donker zie je dat niet. Dus zo heel erg strafbaar kan het niet zijn.
Het loket openbare ruimte van de gemeente kan duidelijkheid verschaffen over de status van de in-/uitrit van de bouwplaats. Het zou mij niets verbazen als blijkt dat het geen officiele in-/uitrit is. Dus Bennie hoeft daar niet per-se een overtreding van RVV art.24 te begaan.Geelhoed zei:Jaja... Kinderachtig gedoe.Bennie 940 zei:Dus in donker zie je dat niet. Dus zo heel erg strafbaar kan het niet zijn.
Right... Dacht je dat de gemeente bijhield dat voor elke garage een uitrit was?Mergelsberg zei:Het loket openbare ruimte van de gemeente kan duidelijkheid verschaffen over de status van de in-/uitrit van de bouwplaats. Het zou mij niets verbazen als blijkt dat het geen officiele in-/uitrit is. Dus Bennie hoeft daar niet per-se een overtreding van RVV art.24 te begaan.
Ik probeer het bij BennieTon. zei:Ik vind de oplossing van Bennie 940 wel aardig. Zie het als een vorm om de loonwerkers op een efficiënte manier iets bij te brengen.
Geelhoed zei:Ik probeer het bij Bennie![]()
Van de gemeente Nijmegen weet ik zeker dat het wordt bijgehouden, het valt net als de rest van het verkeersplan van de gemeente onder openbare ruimte. Maar goed dat kan blijkbaar per APV verschillen.Geelhoed zei:Right... Dacht je dat de gemeente bijhield dat voor elke garage een uitrit was?Mergelsberg zei:Het loket openbare ruimte van de gemeente kan duidelijkheid verschaffen over de status van de in-/uitrit van de bouwplaats. Het zou mij niets verbazen als blijkt dat het geen officiele in-/uitrit is. Dus Bennie hoeft daar niet per-se een overtreding van RVV art.24 te begaan.
Daar is geen officiële status van hoor, volgens de jurisprudentie is het een uitrit als het er uitziet als een uitrit.
Geelhoed zei:Jaja... Kinderachtig gedoe.Bennie 940 zei:Dus in donker zie je dat niet. Dus zo heel erg strafbaar kan het niet zijn.
Drie keer is scheepsrecht: https://www.google.com/search?q=drijnagedrijnage-instalatie
Geelhoed zei:En hoe kom je doorgaans op een parkeerterrein?![]()
Bennie 940 zei:Parkeerbeheer en politie kennen we in dit dorp niet.
Geelhoed zei:Ik kan zo solliciteren als schoffelaar!![]()
Dat is nog niets, te vaak merk ik dat als lesauto's bestuurd worden door de instructeur zelf, hij maar wat graag het rijgedrag van de leerlingen wil compenseren. Ze voelen zich heer en meester wanneer de leerling er niet (bij) in zit. 80 km-u rijden waar 50 is toegestaan, door oranje en rood rijden waar dat levensgevaarlijk is, bumperkleven, rechts inhalen enz enz zie ik regelmatig gebeuren. Triest volk, als dat ook de toekomst van 'rijbewijshalend' nederland moet opleiden.Shady zei:Afgelopen week stond ik vlak naast een lesauto, waarvan de instructeur achter het stuur doodleuk 'niet-handsfree' zat te bellen...
Shady zei:Afgelopen week stond ik vlak naast een lesauto, waarvan de instructeur achter het stuur doodleuk 'niet-handsfree' zat te bellen...
Wrangler zei:Bellen achter stuur mag ook niet als je stilstaat.Je mag de telefoon niet eens vasthouden als je achter het stuur zit.
Ton. zei:Wrangler zei:Bellen achter stuur mag ook niet als je stilstaat.Je mag de telefoon niet eens vasthouden als je achter het stuur zit.
Onzin.
alweer verhoogd?Handheld bellen is een strafbaar feit, waarop een boete van € 180 staat.
Wrangler zei:Ton. zei:Wrangler zei:Bellen achter stuur mag ook niet als je stilstaat.Je mag de telefoon niet eens vasthouden als je achter het stuur zit.
Onzin.
Sinds 2002 is het wettelijk verboden voor degene die een motorvoertuig, bromfiets of invalidenvoertuig bestuurt, een mobiele telefoon vast te houden. Niet alleen bellen en rijden is verboden, ook rijdend sms-en of iets in de telefoon opzoeken is niet toegestaan. De wetgever heeft de term 'vasthouden' dus bewust gekozen. Ook is bepaald dat het klemmen van de telefoon tussen oor en schouder niet mag.
bron: www.om.nl