De Dude
Asfaltkampioen
Een topic die ik niet zo 123 kon vinden, maar wel erg nieuwsgierig naar ben..
Ik ben groot, zeer groot liefhebber van muziek. Bij mij staat er altijd muziek op, of het nou thuis is, in de auto, kantoor, maakt niet uit. M’nkids kinderen zijn daardoor ook super veel met muziek bezig wat ik heel leuk vind om te zien, nadeel is wel dat ik om de minuut een nieuw verzoek krijg in de auto.
Wat me brengt tot dit topic, in het kader een beetje luchtig (op de front page is het al zuur genoeg), maar ook geïnspireerd door een recent autoblog artikel:
Wat voor muziek zet jij het liefst op bij jou epische road-trip om je tank en/of laadstress te overbruggen?
Artiest, nummer, spill it out.
Ik trap af: ALLES. Suf hè. Nee als ik voorkeur mag noemen :
Ik ben groot, zeer groot liefhebber van muziek. Bij mij staat er altijd muziek op, of het nou thuis is, in de auto, kantoor, maakt niet uit. M’n
Wat me brengt tot dit topic, in het kader een beetje luchtig (op de front page is het al zuur genoeg), maar ook geïnspireerd door een recent autoblog artikel:
Wat voor muziek zet jij het liefst op bij jou epische road-trip om je tank en/of laadstress te overbruggen?
Artiest, nummer, spill it out.
Ik trap af: ALLES. Suf hè. Nee als ik voorkeur mag noemen :
- heel groot fan van country music: Luke Combs, Kenny Chesney, Zac Brown Band, Darius Rucker, Tim McGraw
- Groot groot fan van Pearl Jam
- Stevie Ray Vaughan, JM Trio
- Fan van het oudere werk van Metallica, Rammstein, Volbeat en Bring Me The Horizon
- Led Zeppelin, Stones, the band, soms de Beatles maar zoveel gebrainwasht door mijn gitaar leraar dat ik daar beetje zenuwinzinking van krijg
- NAS, Biggie, oude werk The game (Documentary), opposites
- Zo nu en dan techno om die paar festivals te overleven per jaar
Laatst bewerkt: