Jay DoubleYou
Autoholic
Als we het dan toch over Daniël Lohues hebben…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk als coverband, iedereen kent dat nummer!
Henk, daar zitten echt pareltjes van zinnen in. Alleen al de opening. Ik was bij dat concert in de ziggo en vond het waanzinnig om weer live te horen.Ik zit even in mijn Acda en de Munnik-fase. Brengen mooie herinneringen naar boven, dus even stammen.
Your welkom!Deuntje wat niet meer uit je hoofd raakt.Sterk!
![]()
Ik kende ‘m al vanuit mijn tienertijd. Heel lang uit het oog verloren, tot een paar jaar geleden…Your welkom!
Dat is sowieso natuurlijk wel een sterk punt van Acda en de Munnik. Ze zijn echt taalvirtuozen.Henk, daar zitten echt pareltjes van zinnen in.
Ik bedoel meer... in de trant van,Ik kende ‘m al vanuit mijn tienertijd. Heel lang uit het oog verloren, tot een paar jaar geleden…![]()
Klopt, het is niet één op één, maar toch wel sterk lijkend. En ik vind Everlong erg fijn, dus die dame is af
Klopt ik had dat gevoel ook, vooral als je de akoestische versie pakt. Strumming pattern is wel anders. Zit halverwege een vertraging in alsof ze een maat overslaat. Everlong versnelt juist 1 maat
Met Safri Duo drum in het intro... ook al gejatWij hebben een dorpsfeest VRIJ/ZAT waarbij verschillende straten en pleinen tegen elkaar uitkomen in een ludieke competitie met maffe sportieve proeven.
Onze ploeg zocht nog een leuk liedje passend bij het thema en ik heb "Cowboys en Indianen" van De Dikdakkers in de groep gezet, die reacties, niet te doen
Ik denk dat ik vooral een paar artiesten niet fijn vind om te luisteren. Doe Maar krijg ik echt de kriebels van en Anastacia bijvoorbeeld. Verschrikkelijk.
"Wat we samen vroeger droomden
Deze band horende ben ik direct weer terug op m'n vakantieadres, grazie!
Een van de allerleukste ontdekkingen van de afgelopen jaren : Pinguini Tattici Nucleari.
Vrij populaire band in Italië, grijsgedraaid op de radio en sinds een aantal jaar ook in mijn Spotify.
De Italo Disco invloeden zijn duidelijk te horen![]()
Zeker geen nutteloos weetje, top zoiets! Herken mezelf daar ook wel in ; )Nutteloos weetje, in 1991 was ik 15, en kon heb op de een of andere manier de hand kunnen leggen op hetzelfde 'Go Speedracer Go' t-shirt. Vond mezelf een hele peer daarmee![]()
Ik ook. Interessante procedure. Ik zie je daar!![]()
Band Oasis kondigt nieuwe tour aan, ook optredens in Amsterdam
In juli volgend jaar staan er twee optredens gepland in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam.nos.nl
Was te verwachten. Genieten, direct ingeschreven.
Ja hetzelfde als destijds Taylor Swift, en leuk ! Zou lachen zijnIk ook. Interessante procedure. Ik zie je daar!
Oh had dit even gemist. Sneu zegHet was een apart geval, Ben Saunders. Mss ook wel een boefje. Maar hij kon wel zingen nmm. Dit vind ik een prachtig duet:
RIP Ben Saunders.
Gefilmd met een aardappel.
Niks aan toe te voegen.Het was een apart geval, Ben Saunders. Mss ook wel een boefje. Maar hij kon wel zingen nmm. Dit vind ik een prachtig duet:
RIP Ben Saunders.
Ik heb me ingeschreven voor Knebworth, Manchester en Glasgow.![]()
Band Oasis kondigt nieuwe tour aan, ook optredens in Amsterdam
In juli volgend jaar staan er twee optredens gepland in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam.nos.nl
Was te verwachten. Genieten, direct ingeschreven.
Nice! Ik Amsterdam, Rome en Parijs met in achterhoofd dat we rond Rome wss in Italie zitten.Ik heb me ingeschreven voor Knebworth, Manchester en Glasgow.
Met dit in het achterhoofd:
We hebben ze een zestal keer live gezien en daarna Liam Gallagher en Beady Eye een vijftal keer. Van de Ancienne Belgique tot Rock Werchter en vorig jaar in Wales. Onvergetelijke ervaring. 70k man die luidkeels meebrullen van begin tot einde, Bengaals vuur en daarna huilend in elkaars armen.Nice! Ik Amsterdam, Rome en Parijs met in achterhoofd dat we rond Rome wss in Italie zitten.
Ik vind de live opname op Knebworth zo goed. Slide away is zoooo lekker met die enorm lange uithaal. Cigs & alcohol ook lekker grof. Acquiesce met die heerlijke nóg bijterige intonatie
Ben wel echt fan van Oasis geworden door de laatste jaren heen.