Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan m niet zien !You Can’t Tell Me How to Live
Dat komt waarschijnlijk omdat hij in de planning staat. Ik heb hem nu op 'verborgen' gezet. Hopelijk doet hij het dan wel. Want ik wil nog heel even wachten met het publiceren op YouTubeKan m niet zien !
Fijn nummer inderdaad. Moderne countrymuziek is erg lekker.
Huidige mood.
Dan moet je eigenlijk de uncut versie hebben:Almost cut my hair
Had deze (onder andere) vandaag voorbij komen op de playlist. Heerlijk nummer, mooie tekst.
Ik had vorig jaar afspraak vlakbij Boom. Viel me op hoe hard je het hoorde idd.Superleuke livestream vanop Tomorrowland, ideaal als opwarmer voor de kleine finale van het WK.
Boom boom boom, Fisher draait nu op de Main, boom boom boom.
We all should be so very thankful that God spared this man's life and did not allow rejection, drugs and sorrow take him from us early on. What a great musician and ambassador of the blues and a great humanitarian!
Dat is nu niet direct de classificatie die ik zou geven aan iemand uit het hoge noorden.KEIGOED!!
Doet me denken aan dat nummer gebaseerd op die van Enimnem en Dido.Ik hoorde pas op de radio Jay Z en Alicia Keys’ Empire State of Mind. Het duurde even voordat ik wist welk nummer het was. Het kwam zo bekend voor:
*zucht*Dat is nu niet direct de classificatie die ik zou geven aan iemand uit het hoge noorden.
Bij keigoed denk ik eerder aan Guus Meeuwis...
Die was ook erg goed!Doet me denken aan dat nummer gebaseerd op die van Enimnem en Dido.
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Maar als ik keigoed hoor dan denk ik altijd aan Tilburgers.*zucht*![]()
JM is episch met iedereen, niet?Ik ben wel echt fan van Jay-Z al worden de verhalen rondom hem en Beyoncé dus idd steeds dubieuzer.
Dit vond ik wel echt waanzinnig destijds met JM samen
Sowieso! Weet je wat echt leuk is ? De tribute van Ed Struijlaart. Ben er vorig jaar geweest , dit jaar doet die continuum en met die nieuwe Neural Archetype plugin (die ik nog steeds wil !) kom hij echt heel dicht bij de typische JM sound.JM is episch met iedereen, niet?![]()
Da meen de tonnie jonguhIk bedoelde het niet verkeerd hoor. Maar als ik keigoed hoor dan denk ik altijd aan Tilburgers.
Ja, die was ook heel goed.Doet me denken aan dat nummer gebaseerd op die van Enimnem en Dido.
Friese roots? Ik dacht dat jij uit die andere provincie kwam met de bushalte naar Friesland.Ja leuk! Dat roepen mijn wederhelft en ik vaak tegen elkaar als we niet weten waar de ander is; wêr bisto? En dan volgt de rest van het nummer hèhè.
Ik met mijn Friese roots en dit is voor haar sentiment.
Nee dat was de laatste migratiehalte, voor nu dan hè. Ik heb Friese ouders en ben zelf geboren in Emmeloord. Enige reden dat wij in Groningen wonen is het UMCG; daar werkt mijn vriendin.Friese roots? Ik dacht dat jij uit die andere provincie kwam met de bushalte naar Friesland.![]()
Ah, op die fiets!Nee dat was de laatste migratiehalte, voor nu dan hè. Ik heb Friese ouders en ben zelf geboren in Emmeloord. Enige reden dat wij in Groningen wonen is het UMCG; daar werkt mijn vriendin.
Das weer een nummer uit DrentheAh, op die fiets!![]()
P. En Rooie Rinus……..Ik ken overigens alleen Mien Grunnungerlaand qua muziek uit Groningen
En ik dacht, flauw, ik laat die grap achterwege.Das weer een nummer uit Drenthe
Hoornse Plas!P. En Rooie Rinus……..