Prachtig
@Bimmert. Mag ik jou wat vragen? Is het gelukt met het digitaliseren van je dvd's? Waar heb je dat meegedaan, maar heb jij een beetje verstand van dit soort dingen?
Ik heb een betaalde Apple Music, en ik zou graag ook een paar albums op mijn iPod zetten, mijn eigen muziek heb ik vrijwel allemaal op de pc, maar ken jij (of iemand anders) of er een programma is op de pc, waarmee je zeg maar kunt opnemen? Dus zeg maar net als vroeger dat je iets op een cassette bandje opneemt.
Je hebt wel van die illegale spotifyrippers, maar werkt nooit. En mijn iPod Classic heeft geen mogelijk voor Apple Music, en ook mijn iPod Touch is net te oud voor Apple Music.
Ik zit nu op Ebay achter een cd aan van Diana Ross. Via Apple Music werd ik geattendeerd op "An Evening With Diana Ross." een registratie van een concert uit 1976. Grappig dat Diana vorig jaar hetzelfde grapje als toen maakte "Ik was 2 toen ik begon." Dit is dus een concert aan het begin van Diana haar Disco-periode.
Op LP nog redelijk te krijgen, maar op cd is ie vooral peperduur, over de 100 euro. Nou dat gaat me iets te ver, nu zag ik op Ebay iemand die hem ook aanbied, maar voor weinig en vanuit Mexico. Helaas is het echt (voor mij) ouderwets,d us met bieden. Morgen loopt het af, ik ben benieuwd.
Dit nummer komt ook voorbij. Ik ben erg dol op Diana, ik heb haar 3x live gezien, maar ook haar albums zijn erg goed, het is soms bijna niet te bevatten dat ze haar eerste hits ruim 60 jaar geleden scoorde.