Cole Trickle
Kilometervreter
Happy Ending, prachtig! Vind sowieso duetten van man & vrouw vaak erg mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, ik heb ook nog overwogen om Your Ghost van Michael Stipe en Kristin Hersh op mijn stemlijst te zetten, en Homesick van Dua Lipa en Chris Martin past kwa sfeer ook wel mooi bij de tijd van het jaar. Ben overigens verder geen fan van mevrouw Lipa...Happy Ending, prachtig! Vind sowieso duetten van man & vrouw vaak erg mooi.
Peter Gabriel echt zo’n prachtige stem en inderdaad helemaal in harmonie met Kate Bush.Wat ik altijd een geweldig duet heb gevonden is onderstaande. Origineel met Kate Bush maar deze versie is ook mooi:
Eens.Peter Gabriel echt zo’n prachtige stem en inderdaad helemaal in harmonie met Kate Bush.
Vind zijn nummers altijd heel mooi, breekbaar en zo vol van muzikale kwaliteit. Sledgehammer wat minder ‘breekbaar’ (haha leuke woordgrap) maar ook muzikaal echt hoogstandje
Volgens mij zijn the Shirts ook pas ergens dit jaar op streamingdiensten verschenen. Zonde dat het zo lang heeft geduurd, maar het nummer op Youtube opzoeken geeft wel weer gelegenheid om de leuke videoclip erbij te kijken.Laugh and walk away! Kon het jarenlang niet vinden op Spotify, ging nav jouw vermelding toch nog eens kijken en nu staat het erop! Thanks.
Lost in music van Sister Sledge, ook een geweldig nummer : )
Helemaal eens! Ook Solsbury Hill inderdaad een mooi nummer.Peter Gabriel echt zo’n prachtige stem en inderdaad helemaal in harmonie met Kate Bush.
Heel gaaf!Eens.
Solsbury Hill vind ik ook top.
Dat ken ik zo gauw niet, misschien als ik het hoor, maar is dan wel het opzoeken waard denk ik.@Jay DoubleYou de sound van die band doet me erg aan CSNY denken. Komt natuurlijk door de combinatie van de gitaar en de samenzang.
Crosby Stills Nash en Young Ken je vast wel :Dat ken ik zo gauw niet, misschien als ik het hoor, maar is dan wel het opzoeken waard denk ik.
Kan me niet herinneren, maar klinkt wel erg goed!
Ook geweldig! Ik ben van ‘89 dus ben hiermee opgegroeid.1991! Van Hollandse bodem, destijds een megahit van Ten Sharp:
Ik dacht; ga ik luisteren of niet, om geen augurk met slagroom gevoel te krijgen. Maar het is idd wel een goede cover.Over Peter Gabriel gesproken, dit vind ik echt een knappe cover:
Kan me goed voorstellen, ‘Never change a winning team!’, zeggen ze wel eens. Ik vind het nu met Kensington eigenlijk ook. De vorige zanger had zo’n kenmerkende stem, dat krijg je gewoon niet weer. Dat liedje van Roxette is trouwens ook mijn break-up song, nu twee jaar geleden dat mijn relatie strandde, maar dat terzijde.Leuke nummers en artiesten komen voorbij!
Lana Del Ray vind ik zozo, ik vind haar wel goed, maar na haar eerste album ben ik wel afgehaakt... het pakt me net niet. Video Games vond ik een leuk nummer, maar ik weet niet.
Harry Stiles vind ik ook leuk , beetje een moderne Robbie Williams, de enige echt leuke artiest van de oude boyband. Ik moet wel zeggen dat ik zijn nummers zo vaak op de radio hoorde (Radio 10) dat ik ze op den duur wel zat was om eerlijk te zijn. maar talent heeft ie wel.
Deze week is het alweer 6 jaar gelden dat Marie van Roxette haar dappere strijd tegen de ziekte kanker verloren heeft.
Ik heb ook deze tour gezien, en Marie was toen, 2 jaar voor haar overlijden al een schim van de stoere vrouw die ze was. Maar niemand had na haar tumor verwacht dat ze weer kon lopen, praten, laat staan zingen, en nieuwe muziek opnemen en touren. Dat de tour zwaar was, was wel duidelijk, ze zat meerdere nummers, maar goed de reden was bekend natuurlijk.
Toen misschien het bekendste nummer werd gedaan, en het publiek alles overnam was zo mooi, dat was wel kippenvel. Sindsdien kan ik niet meer luistern naar "it must have been love" zonder daar aan te denken. Helaas was het succes half jaren 90 in Nederland wat voorbij, maar die albums zijn ook zeer zeker de moeite waard om te luisteren.
Per, tourt nu met een nieuwe mevrouw, die goddank weet dat zij nooit Marie wordt, maar toch vind ik het moeilijk. Zij is goed, maar toch denk ik dan wel, het was misschien beter geweest van niet.
Ja eens, soms is het treurig als een deel van de band ofzo doorgaat. Ligt vaak ook aan waarom. Marie is overleden, dan denk ik "het is goed zo, en ander kan dit niet zo." Maar als iemand de band verlaat vind ik het wel iets anders, maar ik deel je mening, soms werkt het niet.Kan me goed voorstellen, ‘Never change a winning team!’, zeggen ze wel eens. Ik vind het nu met Kensington eigenlijk ook. De vorige zanger had zo’n kenmerkende stem, dat krijg je gewoon niet weer. Dat liedje van Roxette is trouwens ook mijn break-up song, nu twee jaar geleden dat mijn relatie strandde, maar dat terzijde.
Om terug te komen op de covers, pas geleden kwam ik onderstaande tegen.
Misschien heb ik ‘m al eens gedeeld, maar heb steeds weer kippenvel vanuit mijn nek tot in mijn tenen…
Absoluut!Liefhebbers?
Ja GAAF deze!! Ik heb deze LP War of the Worlds! Al vanaf mijn jeugd ( '80 van m'n pa geweest). Ik draai 'm soms nog wel eens. Er zit ook een mooi booklet in met mooie tekeningen, die het verhaal vertellen en de songteksten.Forever autumn van Justin Hayward van het prachtige hoorspel War of the Worlds.
Dank voor de tip, ga ik ook doen.Er is dit jaar een docu over hem verschenen, 'it's never over', die moet ik nog gaan zien.
Crosby Stills Nash en Young Ken je vast wel :
Dat schreef ik ook al 1 of 2 pagina's terug. Ook dit nummer. Idd het moment van aankondiging " Ladies and gentlemen.... EltonJohn!!" het publiek helemaal WWHHAAAH! gaat... geweldig!..... als hij -toen nog MR- Elton John aankondigt.
Shit niet helemaal geregistreerd maar precies dat !Dat schreef ik ook al 1 of 2 pagina's terug. Ook dit nummer. Idd het moment van aankondiging " Ladies and gentlemen.... EltonJohn!!" het publiek helemaal WWHHAAAH! gaat... geweldig!
Joe is echt een waanzinnige artiest, maar zijn ticketprijzen zijn al heel lang een reden om niet te gaan voor mij. Inmiddels liggen andere artiesten ook op dit niveau, maar ik vond 3-4j terug EUR 200 echt heel veel geld.Joe Bonemassa, Royal Albert Hall, beste versie van Mountain Time
Joe is echt een waanzinnige artiest, maar zijn ticketprijzen zijn al heel lang een reden om niet te gaan voor mij. Inmiddels liggen andere artiesten ook op dit niveau, maar ik vond 3-4j terug EUR 200 echt heel veel geld.
Ik heb hem nog live gezien in 2011 in Carré, daar denk ik wel echt gehoorschade opgelopen zo ongelooflijk hard stond het maar wel echt heel gaaf.
Just got paid vind ik echt erg gaaf, ook best lastig te spelen op gitaar omdat het tempo behoorlijk hoog ligt en je veel grepen doet.