Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit blijft toch prachtig!Net was op Top4000 het nummer van Freddy Mercury met (prachtige) sopraan Montserrat Caballé met Barcelona (1987 al); wat een prachtige, zuivere stem heeft deze vrouw! Kreeg weer kippenvel bij het horen en een traantje erbij. Zo jammer dat ze niet meer onder ons zijn... Maar ze zingen vast een duet aan generzijde.
Bedankt voor de eer, @Robert 69, maar die kwam van @Idefiqss.Ik heb vanochtend weer eens War of the Worlds van Jeff Wayne op de platenspeler gehad. Nog bedankt voor de tip @Jay DoubleYou !
UUULLAAAAA!!!![]()
Forever autumn van Justin Hayward van het prachtige hoorspel War of the Worlds.
Tim Buckley is niet verdronken maar stierf aan een overdosis.Jeff net als papa Tim verdronken.
Ja, Tool heeft op Lateralus gebruik gemaakt van de Fibonacci-reeks. Volgens mij zit het verwerkt in zowel de tekst alsmede de maatsoort. De albumhoes haalt er ook zijn inspiratie uit.Oeh Tool. Das lang geleden. Dat vind ik echt een vette band. Zanger qua stem lijkt heel erg op Dexter Holland (The Offspring) en muziek lekkere mix van Deftone en Korn. Vind dat Disturbed ook veel invloeden heeft van Tool.
Zij hadden toch ook een obsessie voor wiskunde reeksen ofzo ?
Ik volg haar al een tijdje. Geweldig hoe zij piano kan spelen!Soms verschijnt er iets in de feed dat je denkt.... wow!
JAAAAOok bij mij staat ze in het rijtje ‘Simply The Best’ als het om favoriete zangers en zangeressen gaat.
ik als 007-fan vind vooral Live and Let Die fantastisch, met wijlen Linda. Oh en er schiet me nog een nummer van hem ter binnen, ik weet niet meer hoe het nummer heet, maar in de clip zitten nonnen. Dat vond ik ook leuk nummer van hem(ik hoor hem in mijn hoofd, stom dat ik niet op de naam kan komen)
Echt geen fan van The Beatles, maar het solo werk van McCartney kan ik wel echt waarderen. Deze hoorde ik vorige week bij Ruud de Wild, erg lekker nummer
Daar was ik ook bij, wat was dat geweldig. Tina is en blijft en geweldig!JAAAA
Ik zal nooit vergeten, ze kwam op in het Gelredome met Steamy Windows. Daarna kreeg ze daverend applaus, en je zag haar echt staan met een " Hier staan facking 50 k aan mensen voor mij te genieten." smile van oor tot oor."
Artiesten zeggen vaak dit is mijn lievelingsland ofzo , maar bij Tina zag je dat ze het meende.
Ik luister nog altijd heel graag naar haar.
Bloedend Hart is erg goed inderdaad. Dansen op de vulkaan is ook een favoriet van mij.Van De Dijk vind ik Bloedend Hart geweldig!
Ik kijk es door de ramen. En ik krab wat aan mijn kont. Ik zie niks en ik hoor niks.
Prachtige tekst.En Paultje overdose
Dat is nou zeven jaren terug
Ik kan nog steeds niet wennen aan het idee
Het was een nacht als deze
Het was rustig op de brug
Maar ik snap nu wel waarom hij het toen deed
Ook een sterk nummer inderdaad.
Niemand in de stad is mijn favoriete nummer van De Dijk
Mama...Chris....Iedereen gaat maar dood!Prachtige tekst.
Dat hele album genaamd 'de zevende hemel', vind ik erg goed. Ik heb het op DVD, zal 'm weer eens opzoeken.De Dijk, prachtig, jammer dat ze gestopt zijn. Meerdere keren live mogen horen, geweldig. JB Meijers erbij en gaan. Jammer dat ze gestopt zijn. Veel nummers favoriet hier. Als het golft heeft ook wel wat vind ik.
Ik ben nergens goed voor is mijn lijflied haha.
Zijn ze officeel gestopt? Dan was "Scherp de zeis" hun laatste album?De Dijk, prachtig, jammer dat ze gestopt zijn. Meerdere keren live mogen horen, geweldig. JB Meijers erbij en gaan. Jammer dat ze gestopt zijn.
Ja, in 2022. Ik heb in oktober vorig jaar nog wel twee oud-leden van De Dijk (Hans van der Lubbe en Roland Brunt) in actie gezien in "And The Band Played On", een band die met hun optredens een ode brengt aan de legendarische groep The Band. Erg goed.Zijn ze officeel gestopt?