Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:
Mechanix zei:Even ter inventarisatie, wie heeft er hier op het forum nu nog allemaal een Golf II of Jetta II? Ik heb er een, en Mach1 heeft er twee, maar voor de rest?
marathonmetallic zei:@ Mechanix: kijk eens op pagina 3 van dit topic![]()
Mechanix zei:@ marathonmetallic & DN87NL
Misschien leuk om eens een foto te posten in dit topic?![]()
Moderator
Mechanix zei:Die grille lijkt uit een GTI te komen. Maar misschien is dit ook een speciale uitvoering?
Mechanix zei:Oh, de APK van de ZD-07-SL loopt over twee dagen af. Als dat maar goed gaat...
DN87NL zei:Mechanix zei:@ marathonmetallic & DN87NL
Misschien leuk om eens een foto te posten in dit topic?![]()
Mijn golf staat momenteel bij de lasser, dus hier een oudere foto. Als 'ie klaar is zal ik een nieuwe foto posten
![]()
Ook heb ik nog een foto gevonden van mijn eerste golf2. Ook een 1.6 CL D van 1991. Gekocht met 387.000 km op de teller. Maar na 400.000 km ging er 1 liter olie per week in. Waarschijnlijk inmiddels gesloopt..
![]()
Lijkt me een hele goede koop!rzasa zei:Import Golfje voor een mooi prijsje.
https://www.auto-eminent.nl/index.php?sub=aanbod&detail=693&v=std
Moderator
Die heb ik nog op zolder liggen! Of gaat het om de echt vroege mkII wielen? Ik weet niet precies wanneer men van het Golf I-lookalike stalen wiel naar het zwemband-model ging.Klassiekerrijder zei:Mooie kar. Als je de originele velgen en banden in de juiste maat eronder legt, is-ie helemaal goed.
Moderator
Tegen meerprijs kunnen wij deze Golf van nieuwe LPG installatie (1000 euro) of 1.9 diesel motor (1250 euro) voorzien, inclusief wijziging op kenteken.
Ziet er op het oog goed uit. Maar het lijkt er wel op dat hij rechtsvoor een aanrijding heeft gehad... zie voorscherm naast de koplamp en de gebroken ondergrille. De dorpel onder de deur rechtsachter lijkt me ook niet helemaal roestvrij.rzasa zei:Import Golfje voor een mooi prijsje.
https://www.auto-eminent.nl/index.php?sub=aanbod&detail=693&v=std