Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:Leuk idee. Ik zou gewoon die groene Reinders-Golf kopen, prachtig ding![]()
Mach1 zei:@ DN*&NL: Dat zijn deze: klik
Mach1 zei:D. Elzinga zei:Leuk idee. Ik zou gewoon die groene Reinders-Golf kopen, prachtig ding![]()
Zeker een mooi en apart ding. Vond het alleen jammer om zondag te zien dat de dorpel achteraan aan de bijrijderskant schade heeft.
Audi80Coupé zei:Mach1 zei:@ DN*&NL: Dat zijn deze: klik
Die zijn van het nieuwe type.
Wij hebben meer dan genoeg gebruikte liggen van het oude type, dus mocht je eens in de buurt zijn (Emmen) dan kun je zo een setje meenemen.
Tja, best lastig om dat internet te drukken. Daar kan best wat fout mee gaan.advertentie zei:Prijswijzigingen, zet en drukfouten voorbehouden.
Golf V6 zei:
D. Elzinga zei:Golf V6 zei:
Die kilometerstand van 1 wordt veroorzaakt doordat de adverteerder geen zin had om de correcte stand in te vullen. Verder is het betreffende exemplaar niet echt naar mijn smaak...
quote]
Toch slordig van de verkoper.
Moderator
Mach1 zei:In ieder geval het achterpaneel en de grille (maar die is makkelijk te wisselen).
D. Elzinga zei:Hoewel, ik vind dit best een leuk exemplaar. Wel redelijk wat duurder dan de rode 1.8 bij Eminent...
Barri zei:Zonde van dat achterpaneel en die dieselmotor. Oja, en die velgen maar die zijn er in 5 minuten onder vandaan![]()
Audi80Coupé zei:Mach1 zei:In ieder geval het achterpaneel en de grille (maar die is makkelijk te wisselen).
De auto is absoluut een '84-er (zie ook het GL-interieur met oude motief).
Tja, een dieselmotor is nou eenmaal beter te verkopen. Een Golf II is nog geen 100% liefhebbersauto
En dan ook nog eens driehonderd euro extra vragen voor een nieuwe APK!D. Elzinga zei:Hofman denkt weer dat ze goud verkopen: https://www.autotrader.nl/klassieker/volkswagen/leek/3jpwv/volkswagen-golf-16-td/detail/![]()
Het budget is nu net het probleem. Ik probeer een optimale balans te vinden tussen lage aanschafprijs en mooie staat.Barri zei:Van een Lexus IS naar een Golf II is wel een grote stap. Toen ik zaterdags bij een Lexus dealer werkte viel me het altijd weer tegen om met de Golf naar huis te rijden. Aan de andere kant: voor z'n leeftijd is de Golf II echt een goede en fijne auto. En ook zeker goedkoper in gebruik dan een Lexus IS!
Met voldoende budget zou ik voor een nette GL of GTI (liefst 5-deurs) gaan, van na de facelift.
DN87NL zei:Tja, een dieselmotor is nou eenmaal beter te verkopen. Een Golf II is nog geen 100% liefhebbersauto
Er zijn ook liefhebbers met een diesel. Of ben ik de enige?
D. Elzinga zei:Dit lijkt me een fatsoenlijke Golf. Niet duur, vrij lage kilometerstand en hij ziet er op de foto's netjes uit. En de 1.3 was voor zover mij bekend wel oke.
![]()
Phoenixrood74 zei:@Bas1986: een nieuwe Golf II? Dat zal moeilijk worden, vrees ik.![]()
Trouwens, ik las dat jij in Loosduinen woont. Als dat Loosduinen, Den Haag is, kan ik misschien nog wel eens de rol van tussenpersoon/vervoerder tussen jou en Emmen spelen. Ik was daar onlangs nog en woon ook in Den Haag.Bas1986 zei:Phoenixrood74 zei:@Bas1986: een nieuwe Golf II? Dat zal moeilijk worden, vrees ik.![]()
haha ja helaaseen zgan ben ik ook tevreden mee
![]()
Phoenixrood74 zei:Trouwens, ik las dat jij in Loosduinen woont. Als dat Loosduinen, Den Haag is, kan ik misschien nog wel eens de rol van tussenpersoon/vervoerder tussen jou en Emmen spelen. Ik was daar onlangs nog en woon ook in Den Haag.Bas1986 zei:Phoenixrood74 zei:@Bas1986: een nieuwe Golf II? Dat zal moeilijk worden, vrees ik.![]()
![]()
Sorry, stom van me!Bas1986 zei:Phoenixrood74 zei:Trouwens, ik las dat jij in Loosduinen woont. Als dat Loosduinen, Den Haag is, kan ik misschien nog wel eens de rol van tussenpersoon/vervoerder tussen jou en Emmen spelen. Ik was daar onlangs nog en woon ook in Den Haag.Bas1986 zei:Phoenixrood74 zei:@Bas1986: een nieuwe Golf II? Dat zal moeilijk worden, vrees ik.![]()
![]()
ik denk dat je gebruiker DN87NL bedoeldbegreep het niet helemaal en heb toen de zoekfunctie ff gebruikt
![]()
Ik rijd er niet voor naar Emmen, maar als ik daar in de buurt ben, is het een kleine moeite om ze even op te halen, ook omdat ik Audi80Coupé en zijn ouders ken. Als Auto-Eminent meewerkt, maak ik morgen een proefrit met de Golf. Vandaag bereken ik, voorzover mogelijk, de drie scenario's.DN87NL zei:@Phoenixrood74
Inderdaad Loosduinen Den Haag. Erg aardig aanbodmaar is dat niet erg veel moeite voor 2 plastic kappies? Het heeft geen haast verder. Mijn golf staat (weer) bij de spuiter na een aanrijding met vrachtwagen
dus ik ben wat onderdelen aan het verzamelen.. Hoe verloopt de zoektocht naar de golf?
Je zou verwachten dat een autobedrijf blij is met elke mogelijke klant.
D. Elzinga zei:Je zou verwachten dat een autobedrijf blij is met elke mogelijke klant.
Gek genoeg zijn er autobedrijven waarbij je als potentiele klant veel moeite moet doen om de auto uberhaupt te mogen bekijken. Beetje de omgekeerde wereld.
Nee, ik heb hem nog niet in het echt kunnen zien. Ik heb tweemaal een afspraak gemaakt voor bezichtiging + proefrit en beide keren werd die afspraak afgezegd.Bas1986 zei:Maar wel vervelend, want je hem nog niet eens hebt kunnen bekijken Phoenixrood74? Of is het 2e afspraak voor een proefrit?