Guest
Phoenixrood74 zei:Ik rijd er niet voor naar Emmen, maar als ik daar in de buurt ben, is het een kleine moeite om ze even op te halen
Die Golf Country is gaaf zeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Ik rijd er niet voor naar Emmen, maar als ik daar in de buurt ben, is het een kleine moeite om ze even op te halen
DN87NL zei:Die Golf Country is gaaf zegWel een tikkie te duur..
Barri zei:Eentje van na de facelift, en dan nog in een metallic-lak, die zijn naar mijn idee het best bestand tegen roest. Mijn mkII had er ook érg weinig last van.
Barri zei:Van een Lexus IS naar een Golf II is wel een grote stap. Toen ik zaterdags bij een Lexus dealer werkte viel me het altijd weer tegen om met de Golf naar huis te rijden. Aan de andere kant: voor z'n leeftijd is de Golf II echt een goede en fijne auto. En ook zeker goedkoper in gebruik dan een Lexus IS!
Met voldoende budget zou ik voor een nette GL of GTI (liefst 5-deurs) gaan, van na de facelift.
Bedankt voor de tip, waardevolle informatie! Ik wacht nog even af of Auto Eminent laat merken dat ze graag een auto willen verkopen, maar ik ben in een paar dagen stukken minder enthousiast geworden en ben me al verder aan het oriënteren.Dengolf1 zei:phoenixrood74 Ik ben 3 weken terug nog bij Eminent geweest, Die rode Golf is helaas niet zo netjes zoals Audi80coupe al zei, die champagnekleur met 70dkm is nog erger (zover ik kon zien laswerk aan de onderkant van de deuren en bij de dorpels, vond het niet al te netjes bijgewerkt). Er stond trouwens nog een Champagnekleur Golf bij Eminent toen ik daar was met roest bij alle wielkasten. Ik kreeg daardoor de indruk dat die Rode en die 70dkm Golf ook niet volledig roestvrij zijn geweest.
Phoenixrood74 zei:Bedankt voor de tip, waardevolle informatie! Ik wacht nog even af of Auto Eminent laat merken dat ze graag een auto willen verkopen, maar ik ben in een paar dagen stukken enthousiast geworden en ben me al verder aan het oriënteren.Dengolf1 zei:phoenixrood74 Ik ben 3 weken terug nog bij Eminent geweest, Die rode Golf is helaas niet zo netjes zoals Audi80coupe al zei, die champagnekleur met 70dkm is nog erger (zover ik kon zien laswerk aan de onderkant van de deuren en bij de dorpels, vond het niet al te netjes bijgewerkt). Er stond trouwens nog een Champagnekleur Golf bij Eminent toen ik daar was met roest bij alle wielkasten. Ik kreeg daardoor de indruk dat die Rode en die 70dkm Golf ook niet volledig roestvrij zijn geweest.

D. Elzinga zei:https://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/golf/8872314
![]()
Wat denken jullie hiervan? Ik geloof niet dat deze diesel maar daadwerkelijk slechts 54000 km gereden, en er zit in ieder geval wat roest onderaan de linkerdeur en slijtageplekjes aan de bestuurderstoel. Maar dit lijkt me niet gek duur voor een belastingvrije diesel. En hij heeft een leuk kleurtje![]()
Gerard VW zei:Stoelen zijn van een nieuw type GL.
Basis om origineel te maken? Ding is zo goed als origineel..
Staal is ook gewoon standaard golf 2.
Dat kan Audi80Coupé je waarschijnlijk precies vertellen!Mach1 zei:Zo'n vroege vind ik echt fantastisch, nog met de smalle uitsparing voor de uitlaat, dat is volgens mij al vrij snel veranderd.
Phoenixrood74 zei:Dat kan Audi80Coupé je waarschijnlijk precies vertellen!Mach1 zei:Zo'n vroege vind ik echt fantastisch, nog met de smalle uitsparing voor de uitlaat, dat is volgens mij al vrij snel veranderd.
Je hebt PB!Dengolf1 zei:phoenixrood74 Ik ben 3 weken terug nog bij Eminent geweest, Die rode Golf is helaas niet zo netjes zoals Audi80coupe al zei, die champagnekleur met 70dkm is nog erger (zover ik kon zien laswerk aan de onderkant van de deuren en bij de dorpels, vond het niet al te netjes bijgewerkt). Er stond trouwens nog een Champagnekleur Golf bij Eminent toen ik daar was met roest bij alle wielkasten. Ik kreeg daardoor de indruk dat die Rode en die 70dkm Golf ook niet volledig roestvrij zijn geweest.
Moderator
DN87NL zei:@Dengolf1
Prachtige Golf 1 en 2 heb je daar. Je 85'er GL lijkt net nieuw!
Golf 1.3GL
Golf met originele radio en spatlappen!. Wel een gevalletje handelaarspraat..

Moderator
D. Elzinga zei:Edit: Ze zijn blijkbaar nog wel te vinden (al is het zeer mondjesmaat), die late diesels...
advertentie zei:200.000 ton gelopen
D. Elzinga zei:Zien jullie ook veel minder late, orgineel Nederlandse Golfs dan belastingvrije import? Dit is de schaarse oogst van zo'n twee weken:
En wat ik al een tijd niet meer gezien heb (niet dat ik het heel erg vind), zijn de aftermarket achterlichten met blauwe glazen die zo'n 10 jaar geleden in zwang waren.