Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Bijzondere uitvoering, ik had er nog nooit van gehoord. Behoorlijk opzichtig en daar houd ik normaal gesproken niet van, maar het heeft toch wel iets. Vraag aan de kenners: is deze helemaal zoals hij hoort te zijn, dus inclusief deze velgen en bekleding?D. Elzinga zei:
Phoenixrood74 zei:Leuk!![]()
Klassiekerrijder zei:Zie je eindelijk eens een Golf Miljonair, is het ding een partij afgetrapt...
De witte is weer een exponent van de styling-stroming waar ik niets van begrijp. Lijkt echt nergens op.
![]()
Koop jij er dan ook nog een Ro80 bij?marathonmetallic zei:Gefeliciteerd met de aankoop. Die ziet er nog erg mooi uit! Zo'n F+I uitvoering is toch iets aparts.
Nu kunnen we een Passat B1 + Golf II owners club beginnen.![]()
Dan krijg je dus een Passat B1 + Golf II + Ro80 owners club. Zal niet storm lopen met leden denk ik.Phoenixrood74 zei:Koop jij er dan ook nog een Ro80 bij?marathonmetallic zei:Gefeliciteerd met de aankoop. Die ziet er nog erg mooi uit! Zo'n F+I uitvoering is toch iets aparts.
Nu kunnen we een Passat B1 + Golf II owners club beginnen.![]()
![]()
Mazzeltsov zei:Mooie aankoop! Neem je 'm mee de 24e?
Klassiekerrijder zei:Ik heb een klacht ingediend bij speurders. Zullen ze wel niks aan doen...
Klassiekerrijder zei:Klassiekerrijder zei:Ik heb een klacht ingediend bij speurders. Zullen ze wel niks aan doen...
De advertentie is verwijderd.
Ik heb zelf niet zoveel behoefte aan een meeting met mensen van het Volksforum (sorry als ik nu meelezers beledig). Ik heb daar een tijdje rondgekeken nadat ik mijn Passat had gekocht, maar de sfeer daar spreekt me absoluut niet aan. Vandaar mijn voorkeur voor een meeting met forummers van dit topic. Ik zag trouwens dat er van 6 t/m 8 juli een VW Fest in Walibi Flevo is. Ik weet niet of dat de moeite waard is, maar misschien kunnen we een meetinkje daar ter plaatse houden.Karmann. zei:Ik dacht dat ik op het Volksforum onder meetings onlangs een Fire & Ice meeting voorbij zag komen, maar kan zijn dat die inmiddels al geweest is.
Phoenixrood74 zei:Ik zag trouwens dat er van 6 t/m 8 juli een VW Fest in Walibi Flevo is. Ik weet niet of dat de moeite waard is, maar misschien kunnen we een meetinkje daar ter plaatse houden.
Deze laatste heeft hij
trouwens nog steeds, staat inmiddels meer dan 1.250.000km op!
D. Elzinga zei:Deze laatste heeft hij
trouwens nog steeds, staat inmiddels meer dan 1.250.000km op!
![]()
Briljant bedacht!the Fox zei:Het zal vast niet de goedkeuring wegdragen van de puristen maar moet je zien wat Milo met een Golf kan:
Gewoon door blijven rollen
Phoenixrood74 zei:Ik heb zelf niet zoveel behoefte aan een meeting met mensen van het Volksforum (sorry als ik nu meelezers beledig). Ik heb daar een tijdje rondgekeken nadat ik mijn Passat had gekocht, maar de sfeer daar spreekt me absoluut niet aan. Vandaar mijn voorkeur voor een meeting met forummers van dit topic. Ik zag trouwens dat er van 6 t/m 8 juli een VW Fest in Walibi Flevo is. Ik weet niet of dat de moeite waard is, maar misschien kunnen we een meetinkje daar ter plaatse houden.Karmann. zei:Ik dacht dat ik op het Volksforum onder meetings onlangs een Fire & Ice meeting voorbij zag komen, maar kan zijn dat die inmiddels al geweest is.