Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom vind ik het Autoweekforum ook zo leuk: allerlei merken, typen en soorten topics waar je altijd wel iets van je gading kan vinden.D. Elzinga zei:Sommige fora trekken op de een of andere manier meer tuningliefhebbers aan dan anderen. En weer andere een mix van verschillende soorten liefhebbers, die vind ik meestal het leukst.
Audi80Coupé zei:Een Golf II met originele climate control? Volgens mij is dat nooit geleverd. Wel met airconditioning.
Ik hoop het wel, maar eerst eens lekker een tijdje rijden en de Golf koesteren!Audi80Coupé zei:Het geld wat je meer kwijt bent aan verzekeringskosten verdien je dus wel weer terug bij de verkoop!
Daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Mijn oorspronkelijke doel was om goedkoper te gaan rijden, maar ik wil deze auto wel mooi houden, want hij is er bijzonder genoeg voor. Maar andere velgen en banden zijn wel een forse kostenpost. Gelukkig is het nog lang geen winter!Barri zei:Ga je in de winter ook andere wielen eronder doen, PR74? Deze lijken mij erg gevoelig voor pekel.
D. Elzinga zei:Best leuk, zo'n kale onaangetaste Golf. Er heeft zo te zien zelfs nooit een radio ingezeten.
D. Elzinga zei:1987 Volkswagen Golf 1.3 CL
Best leuk, zo'n kale onaangetaste Golf. Er heeft zo te zien zelfs nooit een radio ingezeten.
Moderator
Alvast gefeliciteerd!Barri zei:Gereserveerd. Drie keer raden voor wie![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Karmann. zei:De auto wordt er niet minder om natuurlijk, en 3 eigenaren is nog steeds weinig voor een auto van ruim 20 jaar oud. Via Zomoto kun je overigens zien of de vorige eigenaar een bedrijf of particulier was.
Klassiekerrijder zei:Mooie kar, velgen zijn niet geheel mijn ding.