Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Mach1:
Ziet er strak uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:Ik ben maar weer eens een zoektocht gestart naar een VW-logo voor onder de achterklep.
MRS zei:@Mechanix
Mechanix zei:Ik ben maar weer eens een zoektocht gestart naar een VW-logo voor onder de achterklep.
VW logo is gewoon nog te koop bij de VW Dealer, kost 12,85 euro ex. btw, ik zou als ik jou was gelijk de twee klemrubers erbij bestellen a 0,68 euro.
De Vw logo van mijn golf heb ik reeds twee keer vervangen hetzij door diefstal of doordat hij vaal was geworden.
Moderator
Moderator
Moderator
Ik kwam 'm vanochtend tegen! Het moet inderdaad je smaak zijn (ik vind het zonde), maar hij is wel netjes. Zit bijv. goed in de lak en komt gewoon fris over.D. Elzinga zei:Dit is een echte GTI maar inmiddels niet meer als zodanig herkenbaar. Een verbetering vind ik het bepaald niet![]()
Moderator
Klassiekerrijder zei:Oh, de Golf Pasadena is binnen en ik kan 'm voor een idioot laag bedrag aanschaffen. Maar er is ook een aanslag van de gemeentelijke belastingen binnen die zegt dat ik beter kan blijven fietsen, en zelfs hopen dat ik geen lekke band krijg...![]()
Archiebald zei:@ Barri, het is een 1.6cl 8v (motorcode weet ik niet om eerlijk te zijn, het is de 72pk)
@ ELzinga, er zit verder niets op.. Haha er gaat vanaf het blok een pijp naar achter en daar zit dan nog ergens wel een demper, maar thats it. Geen sensoren o.i.d. Zelf kunnen lijkt me stug, ik ben erg onhandig (onzeker?) en het zag er behoorlijk vast geroest uit. Die vriend waar ik het al over had wilde zich er niet aan wagen i.v.m afbrekende bouten.
Archiebald zei:Klopt, maar dat is nou ook weer niet de bedoeling eigenlijk... DEZE Jetta moet gewoon in bezit blijven. Ik heb al wel gezien dat een nieuw spruitstuk 194,- kost bij Winparts.
Mocht er nou iemand hier op het forum meelezen, jij Elzinga?, die deze klus wil aannemen.... Ik hoor het graag! De kleppendekselpakking durf ik zelf nog wel aan(Thermostaat dan weer niet)
Barri zei:@Archiebald? Heb je het handboek van de Golf/Jetta al gedownload?
@klassiekerrijder: ai, dat klinkt vervelend... Zou echt jammer zijn als die Golf op deze manier aan je neus voorbij moet gaan![]()