Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Inderdaad, ook die krassen zijn met wat poetsen een stuk netter te krijgen. Jammer van het deukje in die velg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik vind ze eigenlijk wat te heftig voor een 1.3.Barri zei:
Mooi zo!marathonmetallic zei:Zo, de Golf heeft weer een verse APK, kan die er weer een jaar tegen. Hij werd (weer) in 1x goedgekeurd. Kan natuurlijk niet anders met zo'n kwalitetsproduct![]()
marathonmetallic zei:Zo, de Golf heeft weer een verse APK, kan die er weer een jaar tegen. Hij werd (weer) in 1x goedgekeurd. Kan natuurlijk niet anders met zo'n kwalitetsproduct![]()
Of de golf altijd een kwaliteitsproduct is weet ik niet. Het lijkt me sterk afhankelijk van het bouwjaar.
Moderator
Klassiekerrijder zei:Mee eens. Als je een II goed onderhoudt, heeft-ie eigenlijk min of meer het eeuwige leven. Ik ken ook weinig auto's die zo goed tegen roest beschermd zijn. Gaat er iets stuk, dan is het doorgaans simpel te repareren.
rzasa zei:https://link.marktplaats.nl/573607312
![]()
Moderator
Moderator
Barri zei:Ja, ik laat 'm wel repareren. Als ik 'm nu weg zou doen levert ie echt geen drol meer op. En zometeen met nieuw gespoten velgen, betere bumpers, helemaal schoongemaakt, is het nog best een leuke Golf!
Barri zei:... 2 standen thermostaat 88 graden...
... witte rook...koppakking...
Moderator
Kom op met die foto'sD. Elzinga zei:Hij stond er zondag ook nog. Heb er toen iig foto's van gemaakt, is best een nette Golf.