Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Inderdaad, en een paar Audi's 80. Allemaal hebben ze meer werk nodig dan twee jaar rijden in die Golf me zou kosten. Er wordt over nagedacht, ik mag 'm hebben voor het handelsbod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:De bumper lijkt aan de zijkanten goed te zitten, maar vreemd genoeg vind ik de kier aan de bovenkant een beetje groot.
Klassiekerrijder zei:Yup, dit is ook ouderwets werken. Vierbak, geen stuurbekrachtiging.
Als je het kan betalen (aanschaf en vaste lasten) zou ik het doen! Want nu heb je toch helemaal geen gemotoriseerd vervoer van jezelf?Klassiekerrijder zei:Inderdaad, en een paar Audi's 80. Allemaal hebben ze meer werk nodig dan twee jaar rijden in die Golf me zou kosten. Er wordt over nagedacht, ik mag 'm hebben voor het handelsbod.
Moderator
Moderator
Moderator
Ik wacht op handelsbiedingen.Barri zei:hoe zit het met 'jouw' Golf, Klassiekerrijder? Al 'een ei gelegd'?
Moderator
Barri zei:@Ivo: netjes hoor! Die bumpers kosten samen iets van 100e toch? Ik twijfel nog. denk dat ik eerst maar eens een nette gebruikte bumper ergens ga scoren. Sowieso voor de voorkant, want die heeft ooit een tikje gehad waardoor de bevestiging links is gebroken.
Die is inderdaad ook wel leuk (leuk kleurtje trouwens). Prijs is denk ik nog redelijk voor een oude, ondanks de gebruikssporen. Een Jetta zie ik wel liever in 4-deurs (net als een Golf trouwens).Mach1 zei:
LA5B zei:Een Jetta zie ik wel liever in 4-deurs (net als een Golf trouwens).