Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Mooi golfje (afgezien van...)
https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=100502
Foto-F4KXSTUP.jpg

Dank!(y)

Het mooiste vind ik nog wel dat het me maar twee tientjes kostte! Hou ik wat geld over voor het lassen.

Naar mijn idee is deze helemaal origineel. Hoewel ik niet zeker weet of die matjes af fabriek zijn. Op de een of andere manier vind ik zo'n F&I er standaard al uit zien of hij aftermarket gestyled is...

D. Elzinga zei:
https://link.marktplaats.nl/565107191 Omgekatte 91er? Ik ben altijd een beetje achterdochtig als mensen beweren dat ze 'alles' van een nieuwer modeljaar hebben overgezet...

Het zou nog wel eens waar kunnen zijn. Het achterpaneel heeft nog wel de badges aan de zijkanten zitten, en de voorschermen hebben geen knipperlichten en nog de dunne stootstrips.

Die Fire&Ice is best bijzonder: inderdaad helemaal origineel. Dat zie je niet vaak meer! Prachtige uitvoering!
Overigens vreemd dat in de folder de standaard achterlichten staan, volgens mij had ie namelijk altijd de donkere.

Over die omgebouwde Golf II: niet helemaal netjes naar mijn idee. Best zonde. En dan zo'n prijs vragen!!

Dit lijkt net op mijn ex-Golf! Alleen is dit een pré-facelift en een 1.6, maar ook een Avance Comfort uitvoering! (y)

@barri

Een zeer nette auto voor het geld (y) Wel karig instrumentenpaneeltje voor een comfort.. Ben zelf "verwend"met een klok :)

Erg aparte uitvoering die Avance Comfort! Die wordt over een paar jaar (en is eigenlijk nu al) zeer speciaal!

Dit is ook een beauty, een originele Golf GTI 16S. Wat niets anders is dan een 16V met speciale emblemen, speciaal voor Frankrijk.

$(KGrHqR,!pYE7Bcvm!0mBP)Sw2NzEw~~_27.JPG

Helaas zitten die wielen er niet meer bij. Zag ik ook pas bij de tweede keer lezen... Desalniettemin een leuke koop toch? Ligt er een beetje aan wat de schade is. Front, bumper, grille, verlichting, zijscherm.
Hopen dat de motorkap nog heel is, de bevestiging niet scheef zit en het chassis nog recht is aan de voorkant. Dan is het wel een leuke koop. Wel ben je de aanschafprijs nog eens kwijt na het opknappen (is zo'n scherm specifiek voor de GTI, of zijn dat alleen de spatbordverbreders?).

Hier mijn golfje mk2 , na een certificaat aangevraagd te hebben bij VW belasting vrij sinds 1 weekje

bj:1986

deze zomer gaat er flink wat aan gebeuren, onder andere nieuwe bekleding van binnen, versbeklede stoelen ectr.

rij er 100 kilomter per dag mee na mijn werk, 6 dagen in de week (y) 247.697 and counting :D

https://

@pietors

Nette golf! Hou 'm origineel (y) Met zoveel km's rij je Diesel neem ik aan?

---
Mijn kameraad is eindelijk weer terug van schadeherstel en vers in de lak :LOL: Helaas is de krukaskeerring nu lek... :(

Foto-PWWB8WNZ-D.jpg

DN87NL zei:
@pietors

Nette golf! Hou 'm origineel (y) Met zoveel km's rij je Diesel neem ik aan?

---
Mijn kameraad is eindelijk weer terug van schadeherstel en vers in de lak :LOL: Helaas is de krukaskeerring nu lek... :(

nope! gewoon benzine :T

En zulke velgen heb ik nog liggen, met de zwarte kapjes.
Hij is bijna exact zoals die van mij was toen ik m kocht. En dezelfde prijs! :D

Ehm, al twee auto's hebben, een eigen huis, een studerende vriendin (nog) zonder rijbewijs...

even een edit: ze gaat wel voor dr rijbewijs deze maand en gaat stage lopen. Maar ze wil een zuinige auto en het liefst eentje met klapkoplampen of een Twingo... Maar geen Golf...
Maarja, ik vind m leuk!

Een auto die haar vriend betaalbaar kan onderhouden en met onderdelen uit voorraad kan repareren is voor jou niet als voordeel te verkopen? Je moet wel een beetje creatief zijn... :)

Ik heb zelfs voorgesteld dat ik m koop en dat zij ermee mag rijden ipv dat ze zelf een auto koopt, maarja... :p

In elk geval geen originele... Maar wel 84'er GTI striping dus het zou zomaar eens kunnen... Verder is het een bij elkaar geraapt zooitje

Afgelopen week het land door gereden voor wat onderdelen voor m'n eigen Jetta... (Daklijsten, kofferklep, wielkast lijsten). Daarbij ben ik o.a op een sloperij in Ingen geweest.

Hier boven de donor voor mijn auto..
v7ruqt.jpg

Nog net te zien is het kunstof plaatje tussen de achterlichten. Ik twijfel nog of ik deze ook ga gebruiken. Was dit een optie of hoorde dit bij een speciaal model??
162ix2.jpg

Terug
Bovenaan