Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijzondere uitvoering, ik had er nog nooit van gehoord. Behoorlijk opzichtig en daar houd ik normaal gesproken niet van, maar het heeft toch wel iets. Vraag aan de kenners: is deze helemaal zoals hij hoort te zijn, dus inclusief deze velgen en bekleding?D. Elzinga zei:
Mach1 zei:Bekleding is origineel, velgen weet ik niet zeker (in ieder geval wel origineel VW).
D. Elzinga zei:https://link.marktplaats.nl/565107191 Omgekatte 91er? Ik ben altijd een beetje achterdochtig als mensen beweren dat ze 'alles' van een nieuwer modeljaar hebben overgezet...
Moderator
Moderator
Moderator

DN87NL zei:@pietors
Nette golf! Hou 'm origineelMet zoveel km's rij je Diesel neem ik aan?
---
Mijn kameraad is eindelijk weer terug van schadeherstel en vers in de lakHelaas is de krukaskeerring nu lek...
nope! gewoon benzine :T
Moderator
Barri zei:En zulke velgen heb ik nog liggen, met de zwarte kapjes.
Hij is bijna exact zoals die van mij was toen ik m kocht. En dezelfde prijs!![]()
Moderator
Prachtig, zo'n wensenpakket!Barri zei:Maar ze wil een zuinige auto en het liefst eentje met klapkoplampen of een Twingo...
Barri zei:Ik heb zelfs voorgesteld dat ik m koop en dat zij ermee mag rijden ipv dat ze zelf een auto koopt, maarja...![]()
Barri zei:Maar ze heeft ook een mooie 323F gezien voor hetzelfde geld...
Barri zei:Haha, die is mooi
Maar ze heeft ook een mooie 323F gezien voor hetzelfde geld...