Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MRS zei:Wij zijn vandaag een lekker ritje gaan maken richting Rotterdam-centrum, voorlopig de laatste keer dat ik zonder boete kan parkeren i.v.m. de aanstaande milieuzone die per 1 januari volgend jaar ingevoerd wordt,
een 1.6 CL uitvoering, wel in nette staat, die komt volgend jaar ook de milieuzone zonder boete niet binnen.
MRS zei:Verderop stonden naast de HES twee Golfjes geparkeerd, de ene een rode Pasadena ( toch niet Huub ? )
Voor het professioneel uitlijnen van je banden zou ik naar Brouwer Banden gaan in Naarden
Huub Type 43 zei:@Audi80Coupe: is dat niet vervelend schakelen, met de ontgrendelknop aan de verkantekeer eh.. verkeerde kant?
Even het imbusboutje losdraaien en de knop de andere kant op. Fluitje van een cent!
Audi80Coupé zei:Hij heeft een bestelnummer van de Audi 100 Typ44, en wij kunnen ze nergens vinden! Dus mocht iemand nog één of twee hebben liggen.......
xk8 zei:Bijvoorbeeld hier. Let op: dit is echt de pakking tussen de bevestiging van het gedeelte waar het oliefilter in zit en het blok. Maar bij jou lijkt ie onder dat afdekplaatje te lekken (?).
Archiebald zei:xk8 zei:Bijvoorbeeld hier. Let op: dit is echt de pakking tussen de bevestiging van het gedeelte waar het oliefilter in zit en het blok. Maar bij jou lijkt ie onder dat afdekplaatje te lekken (?).
Dank je! Later die middag had ik zoiets van, waarom niet gewoon de dealer proberen. Gedaan en net opgehaald. 5,- Dus dat is ook niet schokkend.
Moderator
Ja, 4128 pixels is echt "iets" te breed... :-(Klassiekerrijder zei:Kunnen die foto's wat kleiner? Ik zie alleen maar linker bovenhoeken.
Kevert1 zei:@ huub
Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar een koppakking vervangen van een 1.6 is vrij simpel.
De golf is verder zonder stuurbekrachtiging of iets dergelijks?
Met een paar uur is dat zo vervangen.
Je hebt wel even een set nieuwe kopbouten nodig, de koppakking uiteraard en ook meteen distributieriem met spanrol zou ik pakken (of het moet heel kort geleden zijn dat die is vervangen), de waterpomp hoeft ook niet perse maar wordt vaak wel meegenomen.
En om die naderhand te vervangen is niet erg want die wordt alleen maar door de vsnaar aangedreven.
Zelf heb ik het 2x niet gedaan de pomp erbij vervangen en heb er ook geen problemen mee gehad naderhand.
Erik Baas zei:Ja, 4128 pixels is echt "iets" te breed... :-(Klassiekerrijder zei:Kunnen die foto's wat kleiner? Ik zie alleen maar linker bovenhoeken.
Moderator
Wij zijn erg tevreden over de Twingo die reeds 10 jaar in bezit is, toentertijd ook gekeken naar een C1 maar de originaliteit van de Twingo in ontwerp gaf de doorslag, misschien hebben jullie gewoon pech gehad met de Twingo van je vriendin, ik begrijp dat er teveel malheur was.Barri zei:Ook de Twingo gaat te koop: we willen graag een Aygo (of C1 of 107) kopen daarvoor in de plaats.