Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:@Vmn: zonde van die Golf. Wat voor eentje is dat precies? In de kleur Heliosblau zo te zien?
Moderator
Nog even de vraag van vorige pagina herhalenBarri zei:Heeft iemand trouwens wel eens iets besteld bij VW Classic Parts?
Sleutels kan ik inmiddels ophalen bij de dealer, maar ik zag kentekenplaathouders met 'Volkswagen Classic' erop. Dat vind ik wel leuk! Maar om daar nu €20,- verzendkosten voor te betalen...
Rkw87 zei:Hallo,
Ik wil mij graag even voorstellen, ik ben Ronald 25 jaar kom uit Den Haag, en niet te vergeten bezit nu 2 golfjes 2 en ben deze een beetje aan het opknappen.
Voor de duidelijkheid ik ben dan wel redelijk jong maar heb nooit iets gezien ik verlagen ed... Deze golfjes zijn dan ook in originele staat...
Voor de laatste aanwinst wil ik graag een originele radio hebben, weet iemand hier wat voor soort radio er ooit origineel in gezet (misschien in een folder) Ik heb uiteraard al gezocht maar nog niets kunnen vinden..
Details en foto's volgen...
golf II zei:hierbij foto's van de GT4 , de laatste golf op de sloperij
![]()
Mechanix zei:Rkw87 zei:Hallo,
Ik wil mij graag even voorstellen, ik ben Ronald 25 jaar kom uit Den Haag, en niet te vergeten bezit nu 2 golfjes 2 en ben deze een beetje aan het opknappen.
Voor de duidelijkheid ik ben dan wel redelijk jong maar heb nooit iets gezien ik verlagen ed... Deze golfjes zijn dan ook in originele staat...
Voor de laatste aanwinst wil ik graag een originele radio hebben, weet iemand hier wat voor soort radio er ooit origineel in gezet (misschien in een folder) Ik heb uiteraard al gezocht maar nog niets kunnen vinden..
Details en foto's volgen...
Hoop Hagenezen hier!
Heb je al foto's?
Moderator
Bas1986 zei:Zijn er misschien mensen hier die interesse hebben in te helpen aan een golf 2 register? Ik hou dit sinds een tijdje bij.
Ik weet dat het normaal gesproken wat vroeg is voor een register, er zijn er nog redelijk veel. Maar ik dacht waarom nietIk kijk altijd naar Golfs en het invoeren is een kleine moeite.
Ik hou alleen originele hollanders bij en heb er inmiddels ong. 130 op de lijst staan.
Audi80Coupé zei:Geen probleem, zal ik zo even vermelden.
Overigens, het register is nog niet geupdate met mijn foto's, maar ik zie wel de SH-78-ZG staan, had je deze al eerder gespot?
Klassiekerrijder zei:Leuk, ik zal originele Nederlanders fotograferen voor je. Ik neem aan dat je het 'wat zag je vandaag'-topic bijhoudt?
Audi80Coupé zei:
Vinnievw zei:Weet iemand waarom sommige modellen op de ruitenwisser aan de bestuurderskant zo'n plastic kap hebben zitten?
Bas1986 zei:bedankt voor de bijdragen! het grootste deel van dit topic is inmiddels opgenomen. De oudste pagina's moeten nog.
Vmn zei:Bas1986 zei:bedankt voor de bijdragen! het grootste deel van dit topic is inmiddels opgenomen. De oudste pagina's moeten nog.
Bas, ik heb er nog 138 in de aanbieding... mailtje komt er aan...![]()
![]()