Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Zo, da's pas eer van je werk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Netjes hoor. Apart he, dat die daken zo dof worden. We hadden het er op de meeting ook al even over.
Moderator
Barri zei:Nog aangifte gedaan allemaal, of teveel gedoe?
Barri zei:
Barri zei:Goedkoop dieseltje, maar is een veiling. Staat nu op 351,-
D. Elzinga zei:Barri zei:Goedkoop dieseltje, maar is een veiling. Staat nu op 351,-
Half miljoen op de teller
Ik vind die oude (turboloze) dieseltjes wel wat hebben.
Vmn zei:Barri zei:
Van iemand met een vieze rechterschoen?![]()
Moderator
Barri zei:Nieuw misschien nog te vinden via Winparts.nl?
Zou mooi zijn als het alleen een complete set met motortje is.
En montage van de wisser, kwartiertje werk voor een monteur, toch ook weer €20,-. Wordt dat ook vergoed?
edit: mooi moment trouwens om ook het schroefafdekkapje te monteren bij je achterwisser, die ontbreekt nu.
Moderator
Mechanix zei:Ik laat denk ik gewoon een factuurtje opstellen bij de VW-dealer.
Barri zei:Ongeslepen sleutels met AH sleutelbaard hebben ze helaas niet meer.
Vmn zei:Mechanix zei:Ik laat denk ik gewoon een factuurtje opstellen bij de VW-dealer.
Vergeet de emotionele schade niet!![]()
Moderator
Aha, ook via de dealer dus?Als ze niet meer in het reguliere assortiment zitten, kan de dealer ze waarschijnlijk bestellen bij VW Classic Teile.
Moderator
Barri zei:Succes met de hemel. Op volksforum of vwforum heb ik wel 'ns gezien dat iemand dat zelf gedaan heeft.
Rkw87 zei:Voor de laatste aanwinst wil ik graag een originele radio hebben, weet iemand hier wat voor soort radio er ooit origineel in gezet (misschien in een folder) Ik heb uiteraard al gezocht maar nog niets kunnen vinden..
Gerard VW zei:Ai, bekende roestplekken!
Vriend van me heeft daar ook al flink moeten lassen bij de vulhals..
Wat zijn de plannen?
Moderator