Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri zei:Deze misschien?
Lijkt qua uiterlijk erg op mijn Golfje! Zelfde kleur; Heliosblau!
Wel jammer van de 1.6 van deze.
Charger zei:Orgineel NL VW Golf MK II GTI van 1986:
https://auto.marktplaats.nl/volkswagen/506761559-belasting-vrije-volkswagen-golf-ii-1-8-gti-16v-1986-zwart.html?return=eJw1jV0OgjAQBu9CAo9Ai%2FxYQgzcpIEqhNJu2BJQ493dRnmb6TebSsHEexJpjYKzQgSo5NqP9egciCSZLSgTL3KdHWgpHcZGJ78khhFuh25YNGDjbJi1LMw62AhSAk3WXv3TMBH5Cc7JEbwm0g7vA56X7j8vvjPbotap9%2FXhgzJjnHt7kuVFWeQV2byTaWkeu1IruUX%2FF48AtiaNwKLr7aCaqriwoP58ATMqRmU%3D&df=1&fta=eNotj0uOgzAQRO%2FiBWu3%2BVeLK%2BQKyIqdjDUGLGwCM1HuPgbNrvr3qlqjxTuig9hWP760j4IjSEmIww9UmDikBcRhg2RP6ImNA4dwlgm%2FLnB8mHhupNyaAuZtsqu7sz9AbUlKsf9B3bRN3fH3Dq%2Fn527tykt0UEUI2yCLsMR0X4wduqaiM0AFEfTTCnaZHFFCOHMlK2sIsmXVU90eWVCrZJOFtGUtHwcZa0grfT2Rr9IStImjt%2FMzfZ00mQc9xKSP8TTITHM5KAi9C779y5dgDYn35%2FMHolxYYA%3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Goedendag zei:die ziet er belachelijk uit door die facelift.
Mach1 zei:Goedendag zei:die ziet er belachelijk uit door die facelift.
En dit was niet de eerste facelift voor de Jetta MKII in China.
Moderator
Barri zei:Ik ben gemaild door de eigenaar van de SP10LR. Heb de mogelijkheid 'm weer te kopen.
Doen?
Wat is er veranderd:
- ander interieur (ook mooi)
- schroefset
- geen trekhaak meer
- deuk achter, naast VW logo
- deuk rechts, waar de lak al zo lelijk was
- nu bijna 3 ton op de teller
Kan m altijd kopen en dan schorsen en stallen tot ik 'm ooit ga opknappen. Hij schijnt in 2013 wegenbelastingvrij te worden...
Zeker doen! Je lijkt nauwelijks (financiële) risico's te lopen, je eerste auto blijft altijd iets speciaals en dit is een origineel Nederlandse Golf II die naarmate hij ouder wordt steeds bijzonderder wordt.Barri zei:Zeker online op je mobiel? Je bedoelt vast supergaaf!
Hij vraagt minder dan waarvoor ik 'm toen verkocht heb, en hij heeft ook aardig wat onderhoud gehad en APK tot september.
En mijn eerste auto terugkopen; dat is zeker gaaf! Van mn vriendin moet ik m kopen![]()
Barri zei:Van mn vriendin moet ik m kopen![]()
Ik zie een trabant wat word daar mee gedaanMach1 zei:Dit topic heeft even wat plaatjes nodig
'85er van maat (helaas in 2006 gesloopt) met 485 000 km op de teller, een 1.6 benzine.
![]()
Wat foto's van tijdens de opbouw na het spuiten van de GTI:
![]()
![]()
Mach1 zei:Klopt, maar die is niet van ons. Onze hele schuur is destijds afgebrand dus van de 16v achter mijn GTI is helaas ook niks over....![]()
Nog steeds geen leestekens op je toetsenbord, ddrman?ddrman zei:Ik zie een trabant wat word daar mee gedaanMach1 zei:Dit topic heeft even wat plaatjes nodig
![]()
D. Elzinga zei: