Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedendag zei:
Mach1 zei:Het grappige is dat je in de VS juist veel meer Jetta's dan Golfjes ziet!
Zollie zei:Blijven leuke wagentjes, ook nog eentje gehad. Rijd nu passat, groter en beter vind ik!
6 ton op de diesel, een bezoeker aan de achterkant in de botlektunnel en zeer respectloos gebruik mijnerzijds waren de reden tot een enkeltje sloperij!
maar enorm van deze wagen genoten (2004 & 2005)
Vmn zei:Zollie zei:Blijven leuke wagentjes, ook nog eentje gehad. Rijd nu passat, groter en beter vind ik!
6 ton op de diesel, een bezoeker aan de achterkant in de botlektunnel en zeer respectloos gebruik mijnerzijds waren de reden tot een enkeltje sloperij!
maar enorm van deze wagen genoten (2004 & 2005)
Zat daar ook zo'n mega-hemeltje in als in de Passat?
Leuke quote uit mijn Duitse Golf-handboek: "Mit den 1,3-Liter Motoren können durchaus Kilometerleistungen von 150 000 km erreicht werden. Ganz allgemein entscheidet natürlich der Fahrer durch seinen Umgang mit der Maschine, ob der Exitus schon früh erfolgt oder 150 000 km oder mehr auf den Motor kommen.
Zit inmiddels al weer ruim over de kwart miljoen kilometer!![]()
Zollie zei:Het kan wel, met je golf op de vluchtstrook... Deze gespot in 2008 op de A9 volgens mij
Mechanix zei:https://link.marktplaats.nl/487416857
Dit lijkt me een hele mooie aanbieding. Zo'n 1.8 vind ik heel aantrekkelijk, maar mijn 1.3 doet het zo goed dat ik hem voorlopig niet wil inruilen.
Mach1 zei:Mechanix zei:https://link.marktplaats.nl/487416857
Dit lijkt me een hele mooie aanbieding. Zo'n 1.8 vind ik heel aantrekkelijk, maar mijn 1.3 doet het zo goed dat ik hem voorlopig niet wil inruilen.
Een 1.8 is erg fijn. De Golf die jij hier laat zien is weer zo'n typisch overgangsmodel met kenmerken van zowel voor als na de facelift.
Vmn zei:Zat helaas wel een lelijke deuk in de achterkant.
Mechanix zei:Helaas is 'ie net een jaartje te 'nieuw'...
D. Elzinga zei:Mechanix zei:Helaas is 'ie net een jaartje te 'nieuw'...
Daarom is hij ook zo goedkoop![]()
double fiat coupe zei:En als er bekende golfjes te koop staan die een aanrader zijn hoor ik het uiteraard ook graag.