Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als dat alles is... verder is-ie erg netjes (stukje lakwerk heeft een polijstbeurtje nodig) en niet verlaagd, geen idiote velgen...stoterstangen90 zei:Wat zonde van de niet originele kleur op de wielen.
Klassiekerrijder zei:Als dat alles is... verder is-ie erg netjes (stukje lakwerk heeft een polijstbeurtje nodig) en niet verlaagd, geen idiote velgen...stoterstangen90 zei:Wat zonde van de niet originele kleur op de wielen.
Vandaag deze mooie Jetta (met beige interieur, zeer chique combi) en nette Golf Milionair gespot. Jammer van de achterwisser.
![]()
![]()
Mach1 zei:Dat ligt natuurlijk helemaal aan de staat van de velgen. Kun je op basis van die ene foto helaas weinig over zeggen, maar ik denk dat 100 euro eerder in de buurt komt.
Zoiets wil je toch meteen uit Duitsland halen?Mach1 zei:
CorZa zei:@Mach1, digifiz, worden regelmatig tweedhands aangeboden. Aan de ene kant heel fraai, aan de andere kant hoort het niet in een nette mk2... vind ik.
Ik zag van de week een mk2 te koop staan met 27.000km op de tellert.... 4000 euri.
Mach1 zei: