Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

:) Inderdaad. Dat monster was ik ook al op marktplaats tegen gekomen laatst. Verschrikkelijk!

Er staat belastingvrij, maar ik vind het een grote belasting om dit aan te moeten zien... :)

Plaatjes voor op de nieuwe pagina:

03.jpg

07.jpg

09.jpg

stoterstangen90 zei:
Wat zonde van de niet originele kleur op de wielen.
Als dat alles is... verder is-ie erg netjes (stukje lakwerk heeft een polijstbeurtje nodig) en niet verlaagd, geen idiote velgen...

Vandaag deze mooie Jetta (met beige interieur, zeer chique combi) en nette Golf Milionair gespot. Jammer van de achterwisser.

dscn4671b.jpg

dscn4687b.jpg

Klassiekerrijder zei:
stoterstangen90 zei:
Wat zonde van de niet originele kleur op de wielen.
Als dat alles is... verder is-ie erg netjes (stukje lakwerk heeft een polijstbeurtje nodig) en niet verlaagd, geen idiote velgen...

Vandaag deze mooie Jetta (met beige interieur, zeer chique combi) en nette Golf Milionair gespot. Jammer van de achterwisser.

dscn4671b.jpg

dscn4687b.jpg

Mooie velgjes op die auto's. Daar word je hebberig van!:)

Nu jullie allemaal zoveel foto's posten, begin ik me gewoon schuldig te voelen. Ik moet snel maar eens met m'n camera op stap voor de Golfjes in mijn buurt!:)

Zeker een stoere Golf. Zit denk wel wat werk in. Wel grappig, de verkoper zegt eerst dat de motor goed loopt, daarna zegt hij dat de carburateurs afgesteld moeten worden!:)

Klopt, maar zo'n strakke achterklep zorgt er voor dat de rest al niet meer de moeite waar dis om naar te kijken :).

Die 'multicolor' Golf is zeker niet mijn stijl maar ik moet toegeven dat de eigenaar (of vorige eigenaren) wel goed met de auto zijn omgesprongen. Het was allemaal netjes gedaan en de auto zag er schoon en strak uit. Maar mijn voorkeur gaat naar de zwarte Golf, ziet er stoer uit met die velgen!
Ik zou zelf ook wel lichtmetaal willen, maar mijn portemonnee zegt nee!:)

Ach, een setje lichtmetaal voor een Golf hoeft niet duur te zijn. Ik denk dat je voor 100 euro een net setje koopt met redelijke bandjes.

https://link.marktplaats.nl/474316490

Kijk nou toch, dit zijn prachtige velgen! Maar ja, dan moet er weer nieuw rubber om...

Och, het is 30% van de aankoopprijs van mijn auto, en dat is best veel!:) Hoeveel zouden die velgjes ongeveer moeten opbrengen?

Dat ligt natuurlijk helemaal aan de staat van de velgen. Kun je op basis van die ene foto helaas weinig over zeggen, maar ik denk dat 100 euro eerder in de buurt komt :).

Mach1 zei:
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de staat van de velgen. Kun je op basis van die ene foto helaas weinig over zeggen, maar ik denk dat 100 euro eerder in de buurt komt :).

Voor dat geld mogen er wel knappe banden om liggen vind ik!:T

Maar ze zijn prachtig, die velgen. Op jouw auto staan ze ook heel mooi. Maar €100 steek ik misschien liever in m'n dorpels die nog gelast moeten worden.

@Mach1, digifiz, worden regelmatig tweedhands aangeboden. Aan de ene kant heel fraai, aan de andere kant hoort het niet in een nette mk2... vind ik.

Ik zag van de week een mk2 te koop staan met 27.000km op de tellert.... 4000 euri. Tis dat ik het geld niet heb, maar anders... :)
Er stond ook een witte Kamei mk2, maar da's niet mijn kopje thee ;)

CorZa zei:
@Mach1, digifiz, worden regelmatig tweedhands aangeboden. Aan de ene kant heel fraai, aan de andere kant hoort het niet in een nette mk2... vind ik.

Ik zag van de week een mk2 te koop staan met 27.000km op de tellert.... 4000 euri.

Foto's? :D

Ik hou zelf ook niet van die digitale tellers eerlijk gezegd :).

Helaas geen foto's. M'n N8 is naar de kl0te (2e keer, nu na 1 maand) dus toet mier light, maar geen foto's...

Het was zo eentje, maar dan zonder al die meuk erbij :)

unbenannt-12.jpg

Golfje met belachelijk lage km-stand was een bruine, ik denk ergens rond '86. Zag er erg goed uit en voor zover ik kon zien volledig origineel.

Ik vind dat digitaal wel grappig. Extreem jaren tachtig zeg maar. Misschien word je het na een tijdje wel zat, en dat is bij normale klokken denk ik niet zo.

Ik zag toevallig een paar foto van de Golf II GTS voorbij komen, wij hebben deze vroeger ook gehad (van 1985 tot 2005). Alleen nadat ie verkocht was, heeft iemand hem na drie weken total loss gereden.

856694427_6_Y9qE.jpeg

Rechts was de witte die wij ooit hadden. De rode is de enige GTS, naast die van ons, die we hebben gezien in Nederland. De extra scoop op de motorkap (bij de rode) kon apart nog besteld worden. De oplage van de Golf II GTS is klein, tegen de honderd aldus mijn vader.

Na een aanrijding was dit het resultaat:
dsc00001se.jpg

dsc00004ig.jpg

Leuke foto van de 2 GTSen! Jammer dat ie total loss is en dat de rode ook niet meer bestaat.

@Bennniii

Zonde joh, zag er zo leuk uit die auto... Maar de onderdelen, waar zijn die gebleven? Die velgen bijvoorbeeld zien er prachtig uit. En het interieur zal vast ook nog goed geweest zijn.

Die is overduidelijk omgekat. Die Golf heeft inderdaad alle kenmerken van een nieuw type Golf 2. Die willen gewoon snel geld verdienen.

Terug
Bovenaan