Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:Leuk actiemodel, die Nizza! Jammer dat 'ie niet zo fris meer is.
Zilverblauwe Volkswagen Golf II GT4 uitvoering. Bouwjaar 1988 (over een jaar belastingvrij!), 1.8 motor.
Achteraf ingebouwd dus?advertentie zei:- airco ingebouwd!!
LA5B zei:Die prijs vind ik verdacht laag! Zelfs voor een GTI uit 1991 is dat een spotprijs... Wel leuk dat er nog onverklooide exemplaren bestaan (zeer zeldzaam), maar ik vermoed dat deze last heeft van roest of misschien is de motor versleten, dan zou het nog wel een normale prijs zijn.
LA5B zei:Die prijs vind ik verdacht laag! Zelfs voor een GTI uit 1991 is dat een spotprijs... Wel leuk dat er nog onverklooide exemplaren bestaan (zeer zeldzaam), maar ik vermoed dat deze last heeft van roest of misschien is de motor versleten, dan zou het nog wel een normale prijs zijn.
double fiat coupe zei:De vraagprijs is al overboden.. zal deze auto niet al gewoon verkocht zijn?
Barri zei:Hele nette mkII te koop: <https://link.marktplaats.nl/530144705>
Niks bijzonders, maar wel gewoon netjes en weinig kilometers!
Kloppen de bumpers? En zijn deze velgen origineel (als accessoire) geleverd?Mach1 zei:Netjes!!!! Die prijs gaat alleen nergens over. Ok, het is een zeer net Golfje met net een ton op de klok.... maar 2500 euro is gewoon veel teveel. Het blijft een auto van 22 jaar oud.
Phoenixrood74 zei:Geen geld toch, 270 euro voor zo'n belangrijke klus?
Dat is wat ik eigenlijk ook bedoelde.Mechanix zei:Phoenixrood74 zei:Geen geld toch, 270 euro voor zo'n belangrijke klus?
Nou ja, geen geld vind ik een groot woord, want zo kapitaalkrachtig ben ik nu ook weer niet. Maar het is zeker een nette prijs, en de auto is het naar mijn idee gewoon waard.