Het Renault Topic

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6-1.jpg

7-1.jpg

8-1.jpg

9-1.jpg

10-1.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

19.jpg

@Miachi,

viel het jouw ook op dat er bij formido boven bij het raam een vent stond, die stond te kijken of je (als je op het terrein parkeerde) wel naar binnen ging en niet naar de Renault-dealer???

wat een afschuwelijke neus van die super5!
verder super foto's miachi

Zeker een prachtige ingetogen auto.

Ik denk dat veel niet-kenners de auto niet inschatten als een klein bommetje op wielen.

Overigens ben ik er definitief uit wat me volgende auto zal worden.
Ik wilde een megané coupe I 2.0 16v echter me vriendin vindt dat maar helemaal niks.

Dus vroeg ik wat vindt je dan van een clio (2001-2002)
dat leek haar wel wat.

Dus een clio sport gaat het worden :)

Ik ben over 2 weken klaar met me studie en kan direct aan het werk.
Dus dan gaat er weer mooi wat geld binnen komen.
De 19 schuif ik door naar me broertje zodra ik een mooie clio gevonden heb.(y)
Al heb ik er geen haast mee en moet ik gewoon een mooie tegen komen :)

@Renault15.17

We gaan hier thuis zaterdag even bekijken wat we denken te kunnen gebruiken voor de restauratie van de R17.
We komen 23 juni hoogstwaarschijnlijk wel langs (y)

Komop Mensen we moeten het wel levendig houden hiero :)

Ik heb nog een kenteken voor het Avantime Register, weet niet of die al erin staat maar toch:

50RNZT

"genieten in eigen tuin"
Of in dit geval: Genieten achter eigen pc!

We gaan als een speer met het register. Totaal nu al 226 Avantime's waarvan 37 geimporteerde. En er worden op dit moment nog volop Avi's uit het buitenland gehaald, dus uiteindelijk komen we denk ik wel over de 300!

Nog even de mijne dan, omdat er op deze pagina al zo veel mooie foto's staan, maar nog geen Avi.

dsc01337if8.jpg

Schitterende kleur die bij zo'n extravagante auto hoort. Ik vind het zo jammer dat er zoveel in donkergrijs zijn. Uit welk land komt deze?

Ja dat van dat grijs vind ik ook jammer. Eigenlijk vind ik alle kleuren wel ok op een Avantime behalve dat grijs (Gris Acier). Het Noir Nocturne (eigenlijk donkerpaars, aubergine) is de meest voorkomende kleur en is een stuk minder opvallend, wel chique overigens. Mijn Avantime komt uit België.

Waarschijnlijk weer een Renault 5je minder , deze is ook nog van 1977 , is die al in onderdelen beland of beland die nog in onderdelen?

https://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-renault/96347073-renault-5-uit-1977.html?return=eJwVy8sOgjAQheF3MYEd1BYjWEIMvsmETkJDb2kHNRrf3WHz5zuLA1rqr9XnsWh57fSpIORlHVeipIXYYsLQesgbJQdApQ1OwE6xMfaJuWAQMRjMBh2GJmOA3ZFYBtWu5N397SZZmzJRrLpZVt3DcebLcEixBnWIWB%2BbmJ4zh91jtgvP7XXcbn3PjsXyUHWa5Gn8%2FQHAPTnR&df=1&fta=eNo9js0OgjAQhN9lD55pixRm47OQxhJtLD%2BhgETju7s16mWTmcw3sw41nkkOrXNsNxcTccKxAu3xpA4%2BnZYRiqNCWXPUqDXHBY8wcT9hWPtuDme%2B3aEaa3lMATrzJWhyl444CJtgQMFLsYPGM6AQqwGpwpiqsXX5i8kTTWVKW1hD%2FEpQwi3j5HxqYzdclmsOZlgVoPM6z20YfLf%2FXKns3d7mYdnyn0oNcvf8kRD01dtfv968lEpt&fta_ind=2#photo

Zo te zie staat die nog wel op RDW.
Misschien dat iemand hem kan redden :rolleyes:

Ik heb nog wat voor je Renault15.17 :

3.0 V6 automaat, blauw zwart lederen bekleding privilege,olympie velgen
dscf0205rk0.jpg

3.0 v6 automaat zwart lederen bekleding privilege
dscf0201kl2.jpg

ik weet nog niet of je ze al heb, maar doe er maar wat leuks mee(y)

van die noir nocturne op de achtergrond heb ik helaas geen foto:(
maar hij was wel in een zeer beroerde staat (achterlichtglas gebroken,bekleding ver heen,overal krasjes(n))

Ehm, heeft ie het nou goed gedaan of niet? Ik merk dat de meeste hier erg gecharmeerd zijn van een blauwe Avantime. T'is een strak autootje. En dat het een diesel is zie je van buiten toch niet? Hoewel diesel, hij heeft er wel al de nodige motorische problemen mee gehad op vakantie en een achterligger vond haar zo mooi dat ie een niet al te zacht kusje op haar derriere gaf..:(

De Avantime is 1 van mijn droomauto's. Geweldig dat Renault deze concept gewoon in productie heeft genomen!

Ik vind Steppe met een beige interieur super staan op een Avantime. Heel chique en de kleur wisselt echt prachtig van beige naar blauw naar lichtgroen.
avantime_gallery_pr_32.jpg

avantime_gallery_cost_06.jpg

avantime_gallery_pr_59.jpg

Mijn andere favoriete kleuren:
Vert Taiga
avantime_gallery_sebastien_03.jpg

Rouge de Mars
avantime_gallery_sebastien_02.jpg

En heel exclusief is het Pack Exception II. Volgens mij was die er in zwart/grijs, zwart/blauw en zwart/lichtgroen. De rood/zwarte uitvoering is lekker heftig :). .

avantime_gallery_pr_62.jpg

De lichtgroene versie is heel apart. Misschien niet echt mooi, maar wel lekker anders.
avantime_gallery_dodi_05.jpg

Zeker ook een van mijn droomauto's :D

Gelukkig al verschillende malen in mogen rijden(y)
al heb ik nu vooral de R8 in me hoofd :) vanmorgen even in mogen rijden:eek:

Maar mocht ik ooit de kans krijgen een Avantime te kopen dan zal ik zeker niet twijfelen(y)
Maar goed, ben nog maar 22 hè, dan is een Clio II sport veel leuker :T

Octaviavia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ehm, heeft ie het nou goed gedaan of niet? Ik merk
> dat de meeste hier erg gecharmeerd zijn van een
> blauwe Avantime. T'is een strak autootje. En dat
> het een diesel is zie je van buiten toch niet?
> Hoewel diesel, hij heeft er wel al de nodige
> motorische problemen mee gehad op vakantie en een
> achterligger vond haar zo mooi dat ie een niet al
> te zacht kusje op haar derriere gaf..:(

De reden waarom ik niet zo gecharmeerd ben van de diesel, is omdat ik nu verschillende malen in avantime v6 jes heb gereden, en zelfs die zijn niet zo vlot(n) laat staan 2.2 4 pitter.

wat is hier gebeurt:confused: dat is toch geen fabrieks optie?:
avantimegalleryalx03st0.jpg

R_W Schreef:

>
>
> wat is hier gebeurd:confused: dat is toch geen fabrieks
> optie?:

Dat is de Avantime van Al Gore met ingebouwde zonnecollectoren, deze rijdt op zonne energie:LOL:

nope geen shop: https://avantime-gallery.org/galleries/ger/alex/avantime-gallery_alx.htm

Die laatste zonder het panoramadak is geen shop. Op de basisversie (expression) was dit standaard en op de andere versie was dit ook leverbaar (op verzoek zonder meerprijs). Er zijn echter bijna geen Avantime's geleverd zonder het panoramadak, dus absoluut heel erg exclusief. Maar ik heb toch liever een versie met het open dak.

@ Octaviavia: nee deze staat nog niet in het register, super bedankt(y). Nog beter wordt het natuurlijk als je me nog een foto(tje) kunt bezorgen.

@ Adinsx: die Avantime's heb ik al inclusief foto's, ook van die Noir Nocturne.

Tuut, tuut, dat is snel.....(y) De voorkant wil ik ook wel zien, en wat voor interieur zit er in, zwart, beige of nog iets anders....?? Hmmm, nu vallen mij die spatlappen ineens op, niet echt fraai

Vandaag trouwens even nagevraagd wat zo'n trekhaak kost op een Avantime.....:cry: Bijna € 900,- :cry:

@Renault15.17 : is de exacte datum al bekend voor de avi meeting in nederland?

Tekoop gestaan bij Hans Jongerius: 22 HT BK
Privilege 3.0 V6 Grijs metaal op benzine

@ R_W: kom jij nooit op het renaultforum dan? Er komt dit jaar geen Avantime meeting in Nederland. Wij sluiten ons aan bij een Belg die in september een internationale meeting organiseert in Brussel en Antwerpen

Renault15.17 Schreef:
> Tuut, tuut, dat is snel.....(y) De voorkant wil
> ik ook wel zien, en wat voor interieur zit er in,
> zwart, beige of nog iets anders....?? Hmmm, nu
> vallen mij die spatlappen ineens op, niet echt
> fraai
>
> Vandaag trouwens even nagevraagd wat zo'n trekhaak
> kost op een Avantime.....:cry: Bijna € 900,- :cry:

Voorkant komt na het weekend wel, heb gisteren ff snel kiekje gemaakt ter info. Hij staat idd in Rijswijk maar om reden van privacy van mijn buurman (hij gaat al aardig met de billen bloot op deze manier) mag je zelf een keer zoeken...o_O De bekleding is zwart met blauw leer

idd(y) hij paste nét door de schuifpui, m'n ouders vonden het alleen niet zo, toen ik aan het puzzelen was in de kamer:p
m'n moeder vond de kleur wel mooi bij de muren staan(y)

@ Octaviavia: bedankt voor de foto(y), het kenteken had ik al, maar als je hem gezien hebt: was het dezelfde kleur blauw?

@R_W: een 2.2 DCi in een Avantime is helemaal niet verkeerd hoor, het koppel van de diesel is behoorlijk veel hoger dan dat van de V6: 320 Nm om 285 Nm. Beide auto's leveren in het huidige verkeer bovengemiddelde prestaties hoor!

Terug
Bovenaan