A
Anoniem
Guest
Heeft iemand hier misschien een brandstofpomp voor een 17TS
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault15.17 zei:Ja, 2x zelfsMail gelezen en beantwoord. Het zou trouwens best eens kunnen zijn dat de Avantime die je gespot hebt, die van Alpinespider is.....
Il Girasoli zei:
Guus Leferink zei:@adinsx
Tja waar moet je me van kennen, paar dingen misschien, ben 34, woon in Enschede, ben werkzaam in de branche aandrijftechniek in Lochem
Daar misschien ergens van? Misschien ken ik jou ook, maar adinxs zegt me niks haha
Die Renault 18 is echt heel erg zeldzaam, er zijn al weinig turbo's gemaakt, maar nog veel minder turbo breaks. Buiten Frankrijk zelfs nauwelijks verkocht en in NL nooit leverbaar geweest.
Tja en de Megane is gewoon een erg fijne auto en erg snel, dankzij de 150pk/340Nm diesel. Goeie kleur en bomvol opties
Sinds kort heeft een Renault 21 GTS uit '93 ook de gelederen versterkt, in absolute topstaat, bordeaux rood en met Climate Control (!)
Foto's plaats ik wel een x
Guus Leferink zei:@adinsx
Nee het is geen RS dCi ( die heeft trouwens 175 pk / 360Nm ), ik had het over de Tech Line
Dat ding is op de tussensprint echt bloedsnel, de RS moet flink z'n best doen in het gebied 60 - 150 km/h
De RS is een 225, gave auto trouwens, alleen helaas vorige week ingeruild.
Wat voor jou?
Staat bij van Ramshorst in Nijkerk
Nu is er een Renault Laguna GT dCi 180 hatchback voor in de plaats gekomen, is de dagelijkse auto van schoonpa
Dit weekend ruilen we trouwens even en hebben we een witte 2010 Megane CC
Renault15.17 zei:Fantastische kleur dat Bleu Malte! Zal inderdaad geweldig rijden.Maar wat ligt er op de bestuurdersstoel? Lijkt me iets wat een gat in je bekleding zou kunnen prikken, gauw even weghalen Guus.
grensrijder zei:Eigenlijk is een R18 Break best een elegante auto, een stuk beter gelukt dan de sedan. De periode van aflopende kontjes bij Renault heeft mij nooit zo aangesproken. Vooral de R12 kan mij beslist niet bekoren.