A
Anoniem
Guest
---
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als dat niet lukt ga ik er voorbij. 77,78,79,85,75 kan ik niet over.
nu.nl zei:De Spanjaard werkte na 62 minuten ook de 4-1 binnen. Zijn schot werd van richting veranderd en verdwijnde met enig fortuin in het Arsenal-doel.
Mechanix zei:Wow, zaken zijn weer lekker uit de hand aan het escaleren!![]()
D-C zei:terwijl Mercedes-Benz de S-klasse vernieuwd.
cirKel zei:Ik denk dat men hier een grote fout maakt. De Noordeuropeaan houdt nu eenmaal minder van sedans in deze klasse dan de Noordamerikaan en Zuideuropeaan
Reyner zei:Re: BMW 5-serie (G30)
22-02-2017 20:58
520d
9% is best veel. Bij welke dealer is besteld?
Vanavondt in Leuven, trouwens 13 000 incl BTW voor de overname van de f10 520dA einde 2011 met 308 000km..
Heb mijn Captur na 1.5 jaar ingerolen voor een Hyundai ix35
iDS zei:Reyner zei:Re: BMW 5-serie (G30)
22-02-2017 20:58
520d
9% is best veel. Bij welke dealer is besteld?
Vanavondt in Leuven, trouwens 13 000 incl BTW voor de overname van de f10 520dA einde 2011 met 308 000km..
Leuven is gewoon een stad in Vlaams-Brabant, daar zit het hem dus niet in![]()
Jazzik zei:
Ik heb nu al voor de tweede x dat er een bougiekop is afgebroken bij mijn auto. (Opel Astra 1.8 Hatchback. Bouwjaar 2000) Als ik op de snelweg rij gaat ineens het moterlampje branden en dan merk je dat hij op 3 cillinders rijdt.
Herr Dr. von Zen zei:Jazzik zei:
Dat is "goet utregs"...![]()
Herr Dr. von Zen zei:Kortom, het is gebruik in "de provincie". Net zoals daar georven het voltooid deelwoord van erven is.![]()
Herr Dr. von Zen zei:Kortom, het is gebruik in "de provincie". Net zoals daar georven het voltooid deelwoord van erven is.![]()
RobEU zei:Herr Dr. von Zen zei:
Ik weet dat het niet het taalneuezelaarstopic is, maar het meer gepaste lidwoord hier is 'een'.![]()
Marcel1969 zei:Dit is zo wie zo een betere menier als dat in 10 minuten software word geupload en je weer de weg op mag
RobEU zei:Super gave Jag! Die spoiler achterop staat er perfect op. Geeft veel meer body aan dat kontje.
Gewoon normaal doen op de weg en je krijgt geen boeten.
voordat iemand echt beseft wat er gebeurdt is...
D. Elzinga zei:Ik vind dit allemaal weer te overhaasd.
RobEU zei:D. Elzinga zei:Ik vind dit allemaal weer te overhaasd.
Noord-Korea en Amerika verdienen de aandacht......hopen dat die twee idiooten zich kunnen bedwingen.
stoterstangen90 zei:De parkeergarage zal vol gemeldt worden terwijl er nog een plaatsje vrij is.
Idefiqs zei:sms'n
AW zei:Peugeot zet een nieuwe 130 pk sterke viercilinder diesel op de bestellijst en ook de 130 pk sterke driezilinder benzinemotor blijft niet geheel zichzelf.
- Zowel de begaande grond als de gehele eerste verdieping zijn dubbel glas geïsoleerd
Boblafrance Ralph zei:wie sprak er over" la douche France " ?
(...)
salut amies!