Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Is er wel is iets... ik stop met lezen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leesbril niet op zeker?De interpunctie is een ramp en er zitten een grammaticale misser en verkeerd gebruikte woorden in, maar ik zie daarentegen geen echte spelfouten!
Werkwoordspelling is wel grammatica in de bredere zin van het woord, maar het koppelteken incorrect (oftewel, niet) gebruiken valt wel degelijk onder spelling bij mijn weten.Dat noem ik allemaal interpunctiefouten, geen echte spelfouten. Brand i.p.v. brandt is de grammaticale misser die ik noemde.
Vreemd verhaal, in "naar" in plaats van "na" zie ik geen enkele interpunctie, en met "oftewel" bedoelen maar "of terwijl" schrijven is ook wel veel meer mis dan alleen interpunctie. En zoals MM zegt zijn spelling en grammatica nauw verwant, dus een DT-fout is gewoon een spelfout en wel of geen verbindingsstreepje eveneens onderdeel van de spelling.Dat noem ik allemaal interpunctiefouten, geen echte spelfouten. Brand i.p.v. brandt is de grammaticale misser die ik noemde.
Je bedoelde waarschijnlijk "broddelwerk".taalkundig niet sterk
Ik heb geleerd het aardig te brengen wanneer het belabberd is. Anders heb ik de klas binnen een week aan het huilenJe bedoelde waarschijnlijk "broddelwerk".
Heb je mijn post wel goed gelezen?Vreemd verhaal, in "naar" in plaats van "na" zie ik geen enkele interpunctie, en met "oftewel" bedoelen maar "of terwijl" schrijven is ook wel veel meer mis dan alleen interpunctie. En zoals MM zegt zijn spelling en grammatica nauw verwant, dus een DT-fout is gewoon een spelfout en wel of geen verbindingsstreepje eveneens onderdeel van de spelling.
Maar het wordt mij zo eigenlijk een beetje te neuzelig, zelfs voor deze topic![]()
De interpunctie is een ramp en er zitten een grammaticale misser en verkeerd gebruikte woorden in, maar ik zie daarentegen geen echte spelfouten!
Sportief gelijmd, zou dat op de outfits aan de lopende band slaan? Alle productiemedewerkers in trainingspakIk zou een Manta direct vergelijken met een Capri, beide sportief gelijmde auto's
Beter dan jij het citaat kennelijk, "oftewel" als "of terwijl" spellen en "na" als "naar" - hoeveel duidelijker wil je echte spelfouten hebben? De schrijver had duidelijk alleen een vaag benul van de uitspraak, maar geen enkel benul van de spelling.Heb je mijn post wel goed gelezen?
Leuk geprobeerd, maar dat klopt natuurlijk niet. Anders zou 'ns foutief spellen als is, en m'n foutief spellen als me ook geen spelfout zijn, dat zijn immers ook bestaande woorden die ontstaan door de spelfouten.Dat is verkeerd woordgebruik, de woorden op zich zijn goed gespeld.
Elektrische Mercedes-Benz CLA Shooting Brake als CLA 200 duizenden euro's goedkoper
Overenthousiaste jager die er manisch op los heeft geknald in een wildreservaat?Na 2 maanden gebruikt te hebben was het reservaat leeg en wilde ik deze bijvullen
Hier is een pro aan het werk die bewust de grenzen opzoekt door te spelen met taal.Op de frontpage struikelt men over deze formulering:
Elektrische Mercedes-Benz CLA Shooting Brake duizenden euro's goedkoper als CLA 200
Men zegt dat het "goedkoper dan" moet zijn, maar dan zou de titel niet kloppen. Het gaat er (natuurlijk) om dat de CLA in deze uitvoering (200) goedkoper is. Wat vinden jullie, ongelukkig geformuleerd of gewoon echt fout?
Dus alleen het weg-dek was afgesloten, en laag overvliegen wel toegestaan?De weg, die tussen Alkmaar en Den Helder loopt, was bijna twee uur lang in beide richtingen afgesloten. Inmiddels is het wegdek weer vrijgegeven.
Waarschijnlijk wordt dan 'voor het gemak' ( of meer uit gemakszucht?) de Engelse spelling gebruikt.Ik lees met regelmatig over pullies bij auto's, maar schrijf je toch als poelie? En een pullie ken ik dan weer van wintersport...
Doet wat beloved