A
Anoniem
Guest
RobEU zei:Smaakvol, iemand die ernstig dyslexie heeft in dit topic de les lezen...
Als het al bestaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RobEU zei:Smaakvol, iemand die ernstig dyslexie heeft in dit topic de les lezen...
Oei, gewaagde uitspraak. Afgaande op mensen in mijn omgeving zou ik wel durven stellen dat dyslexie wel degelijk bestaat. Aanvullend daarop zou ik echter ook wel durven stellen dat er tegenwoordig steeds meer mensen (kinderen) zijn die maar dat stempeltje krijgen opgedrukt, simpelweg om maar een verklaring te geven voor het feit dat de resultaten achterblijven. 'Vroeger' had je nog domme kinderen, dat werd gewijzigd in een kind met een [vul-maar-in]achterstand. Tegenwoordig is iedereen in de basis geschikt voor het vwo maar komen ze door één of andere zogenaamde aandoening helaas niet verder dan het vmbo...cirKel zei:RobEU zei:Smaakvol, iemand die ernstig dyslexie heeft in dit topic de les lezen...
Als het al bestaat.
Leon in z'n SEAT zei:Oei, gewaagde uitspraak. Afgaande op mensen in mijn omgeving zou ik wel durven stellen dat dyslexie wel degelijk bestaat. Aanvullend daarop zou ik echter ook wel durven stellen dat er tegenwoordig steeds meer mensen (kinderen) zijn die maar dat stempeltje krijgen opgedrukt, simpelweg om maar een verklaring te geven voor het feit dat de resultaten achterblijven. 'Vroeger' had je nog domme kinderen, dat werd gewijzigd in een kind met een [vul-maar-in]achterstand. Tegenwoordig is iedereen in de basis geschikt voor het vwo maar komen ze door één of andere zogenaamde aandoening helaas niet verder dan het vmbo...cirKel zei:RobEU zei:Smaakvol, iemand die ernstig dyslexie heeft in dit topic de les lezen...
Als het al bestaat.
RobEU zei:Bij niemand met (vermeend) dyslexie. De taalpuristen hier filteren zo iemand er ook redelijk eenvoudig uit.
Boppie zei:Nu is Frank Jacobs zelf ook niet helemaal schoon gezien zijn tweet van 3-5-2017 over rapper Boef. Je kan het een etterbak vinden, een klier en een vervelend mannetje, maar iemand een geestelijk gehandicapte rifaap noemen...
Grappig dat degene op dit forum die wél bij Pon werkt ook een naam heeft die begin met een B
Boppie zei:Ik vind dit veel te ver gaan. Dit is gewoon afgeven op o.a. afkomst en geestelijke toestand en daar ligt voor mij een flinke grens. Dit is bijzonder respectloos, zo ga je niet met elkaar om. Dat heeft in mijn ogen niets met rubber tegels te maken, maar met goed fatsoen.
Als hij dan iets wil melden, doe het dan op zijn gedrag en zijn daden. Want die zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Alhoewel je ook leest dat mensen aardig kunnen veranderen. Moet je dan blijven schoppen.
Boppie zei:Ik vind dit veel te ver gaan. Dit is gewoon afgeven op o.a. afkomst en geestelijke toestand en daar ligt voor mij een flinke grens. Dit is bijzonder respectloos, zo ga je niet met elkaar om. Dat heeft in mijn ogen niets met rubber tegels te maken, maar met goed fatsoen.
Als hij dan iets wil melden, doe het dan op zijn gedrag en zijn daden. Want die zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Alhoewel je ook leest dat mensen aardig kunnen veranderen. Moet je dan blijven schoppen.
Boppie zei:Ponnies. Dat lijkt mij nu een mooie term.
adinsx zei:Deze Tweet inderdaad, niet echt sterk... https://twitter.com/frankjacobsnl/status/859834370554777600
RobEU zei:Boppie zei:Ik vind dit veel te ver gaan. Dit is gewoon afgeven op o.a. afkomst en geestelijke toestand en daar ligt voor mij een flinke grens. Dit is bijzonder respectloos, zo ga je niet met elkaar om. Dat heeft in mijn ogen niets met rubber tegels te maken, maar met goed fatsoen.
Is die kerel dan echt gehandicapt? Dan zou het wel misplaatst zijn ja. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar persoonlijk til ik hier gewoon minder zwaar aan. Ik roep zo vaak dat ik mensen debielen vind, maar daar moet je gewoon niet te zwaar aan tillen. Mensen die mij kennen weten dat ik zelf de grootste debiel ben.
Zulke dingen moet je vooral laten gaan denk ik. Het is een (ad hoc) keuze die Frank zelf heeft gemaakt. Als dit niet door de ontvanger wordt gewaardeerd, dan is dat Frank zijn probleem, niet de jouwe.
Moderator
Kom ik eens in een voor mij onbekend topic neuzen, zie ik dit interessante gegeven. Ik ben ook wel benieuwd!adinsx zei:Dat we PON'ers (PON'ners? Ponners?, we zitten niet voor niets in het taalneuzelaarstopic) hier hebben wist ik eigenlijk totaal nietNieuwsgierigheid groeit.
RobEU zei:(...) dan is dat Frank zijn probleem, niet de jouwe.
adinsx zei:Kan niet echt een lekker topic vinden, maar zag net deze tweet van Frank Jacobs.
![]()
Nou Bofkont, bimmert en blank, vertel![]()
Idefiqs zei:adinsx zei:Kan niet echt een lekker topic vinden, maar zag net deze tweet van Frank Jacobs.
![]()
Overigens giga laf om lekker anoniem zo tekeer te gaan, wees dan een vent en wees transparant.![]()
RobEU zei:Idefiqs zei:adinsx zei:Kan niet echt een lekker topic vinden, maar zag net deze tweet van Frank Jacobs.
![]()
Overigens giga laf om lekker anoniem zo tekeer te gaan, wees dan een vent en wees transparant.![]()
Zoals jij altijd op het forum doet zeker. Dus niet alleen laf, maar ook hypocriet. Goed bezig!
Dat deed Rick Nieman beter inderdaad. Eigenlijk dezelfde strekking maar dan wel politiek correctadinsx zei:Deze Tweet inderdaad, niet echt sterk... https://twitter.com/frankjacobsnl/status/859834370554777600
Blackadder the 5th zei:Krijg zelf de indruk dat Frank Jacobs zijn Twitter-account als uitlaatklep gebruikt.
Hij zou wat meer op de uitstoot kunnen letten ...![]()
Idefiqs zei:RobEU zei:Idefiqs zei:adinsx zei:Kan niet echt een lekker topic vinden, maar zag net deze tweet van Frank Jacobs.
![]()
Zoals jij altijd op het forum doet zeker. Dus niet alleen laf, maar ook hypocriet. Goed bezig!
Dank je Rob, daarom kreeg ik zeker ook zo vaak van die lieve "zo maar een berichtje" PB'tjes van je..
Over laf en hypocriet gesproken.![]()
RobEU zei:Ik ben bang dat je in je hoofd een goed punt maakt, maar bij komt 'ie niet aan.
RobEU zei:Hoe het ook zij, het gaat niet over mij in deze. Het gaat over jouw gedrag dat echt exact overeenkomt met degene die jij zo veracht. Je zou haast denken dat de mail geproduceerd is door jou, zo treffend is de overeenkomst.
RobEU zei:
RobEU zei:[size=medium]
Ik ben bang dat je in je hoofd een goed punt maakt, maar bij mij komt'iehet niet aan. Hoe het ook zij, het gaat niet over mij in dezen. Het gaat over jouw gedrag dat echt exact overeenkomt met dat van degene die jij zo veracht. Je zou haast denken dat de mail geproduceerd is door jou, zo treffend is de overeenkomst.[/size]
Idefiqs zei:Dank je Rob, daarom kreeg ik zeker ook zo vaak van die lieve "zo maar een berichtje" PB'tjes van je..
Over laf en hypocriet gesproken.![]()
Idefiqs zei:
RobEU zei:Idefiqs zei:
Oei....
RobEU zei:Dus laten we onder het mom daarvan maar die miljoenen mensen verreken.
RobEU zei:Moet je het echt hebben van vergeten lettertjes? Je zult vast echte fouten kunnen vinden.
Don't hate the player, hate the gameRobEU zei:Moet je het echt hebben van vergeten lettertjes? Je zult vast echte fouten kunnen vinden.
Idefiqs zei:RobEU zei:Moet je het echt hebben van vergeten lettertjes? Je zult vast echte fouten kunnen vinden.
Slecht geslapen? Aan taalneuzelaars mogen strenge eisen gesteld worden. Ik vind het persoonlijk altijd leuk als ik "betrapt" word in dit topic.
Maar goed, de een is sneller op de teentjes getrapt dan de ander...![]()
RobEU zei:[Maar ik denk dat als je mij toch als dagbesteding hebt genomen, je boeiendere fouten kunt ontdekken dan een vergeten letter hier en daar.