Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker laag koop contract opstellen, lijstje met gebreken er op. Garage uitzoeken waar je wil repareren / apk / RDW keuring. In consignatie zetten kan ook een optie zijn, Hofman in Leek heeft veel staan. Heeft ook een garage, dicht bij Groningen voor de RDW.
Zonder aanbetaling inderdaad niet doen.Zojuist een mailtje van Catawiki gekregen, meneer heeft geen geld, of ik tot eind Mei wil wachten…
Ik ga voorstellen dat ik een maandje kan wachten, maar dat ze dan wel een aanbetaling moeten doen.
![]()
Snap ik, het is hoe dan ook k**.. Hoop echt dat het allemaal gewoon goed komt, heel veel succes.@Barri ja helemaal mee eens! Ik wil eerlijk gezegd niet minder dan dit bedrag accepteren, ik heb mijn ondergrens al behoorlijk naar beneden bijgesteld en het is nog geen kerst waar ik gratis Corvettes ga weg geven.
@Geuzert wellicht is dat een optie, ik ken het platform zelf niet, maar dat is dan veiling nr. 3...
+1. En dan lijkt 20% me redelijk. Niet belachelijk hoog, wel hoog genoeg dat men niet denkt "ach laat maar".Zonder aanbetaling inderdaad niet doen.
Daar zou ik persoonlijk niet wakker van liggen.Bij Catawiki wordt zn account geblokkeerd
In Zwitserland heb je ook vaak goed onderhouden exemplaren te koop staan, plus dan hoef je het hele import traject niet in.
Is dat bedrag voor jou of zijn het veilingkosten? Als je er nog wat aan over houdt verzacht dat wel de pijn een beetje. Beter dan alleen het blokkeren van een account.Bij Catawiki wordt zn account geblokkeerd, bij de vorige veiling (collectingcars), heeft de koper zon 900 euro moeten betalen...
Zonder aanbetaling ga ik inderdaad niet wachten!
Ben jij nou een petrolhead? Gewoon zeggen tegen je aanstaande, helaas ik heb een mooie auto gezien.Het is dat die 14k gereserveerd staat voor de bruiloft anders had ik hem wel opgehaald. Het is toch eigenlijk een koopje....
Lijkt mij ook een mooie wagen om samen in te eloperen hoor.Het is dat die 14k gereserveerd staat voor de bruiloft anders had ik hem wel opgehaald. Het is toch eigenlijk een koopje....
Nog een....ze hoort me al aankomen.Ben jij nou een petrolhead? Gewoon zeggen tegen je aanstaande, helaas ik heb een mooie auto gezien.![]()
Ze hoort je zeker aankomen met die Corvette.Nog een....ze hoort me al aankomen.
Ik zou daar toch mee wachten tot na de trouwerij...Ben jij nou een petrolhead? Gewoon zeggen tegen je aanstaande, helaas ik heb een mooie auto gezien.![]()
Ja maar wat dan nog? Een deurwaarder sturen? Als je de koper al kan vinden. En dan naar de rechter?Is zo'n bod niet bindend dan?
Gaaf hoor, goede collega om te hebben!Gaat aan de muur tussen de rest van de collectie![]()