Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je weet welk geluid ezels maken toch? Soort van hi-ha. Dat geluid maakt een man ook wanneer hij het gaspedaal intrapt bij een Corvette denk ikDus vooral ezels hebben belangstelling in een Corvette?![]()
Weet je zeker dat de eigenaar niet het ezeltje isIk maar denken dat zo'n corvette bulkt van de paardekrachten, blijken het manke ezeltjes te zijn. Geen wonder dat ie niet verkocht raakt.
Zeg ik tochmaar ik ga meteen beginnen met rondkijken, heb wel het eea op het oog al.
Auto is dus verkocht, meteen meegenomen, cash in de hand. Ciao!
Uiteindelijk meer opgeleverd dan de veilingen, maar uiteraard nog steeds met verlies verkocht! Mag echter niet klagen! Wel jammer… maar er komt wel weer wat nieuws!
Ja klein detailJij zegt 't. Dat hij achter de achterruit mag wil ik nog wel aan. Maar die achterruit loopt zo vlak af dat dat kenteken naar de hemel kijkt. Dat is toch niet leesbaar als je er 20 meter achter rijdt?
Waar gaat ie heen? Welk land?
Heb je al berekend hoeveel hij per gereden km heeft gekost?Ik heb de auto 6 maanden in de garage gehad en meer dan 1.000 euro per maand afgeschreven. Die doet dus wel een beetje pijn… maar ik ga meteen beginnen met rondkijken, heb wel het eea op het oog al
.
Nee en ga ik ook niet doen, omdat ik weet het dat het veel is, maar ga er maar vanuit van €150-200/kmHeb je al berekend hoeveel hij per gereden km heeft gekost?