Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Nou die koper laat niks van zich horen… fijne wereld leven we toch in he :ROFLMAO:

Koper via Catawiki is bereid om aan te betalen maar wel op de Catawiki account. Prima doen we dat maar, wacht wel tm eind mei. Als er dan in de tussentijd iets beters voorbij komt ga ik daar wel achteraan.

Ja ik snap niet waarom mensen iets “kopen” en dan niks laten weten. Volgens mij hebben ze je dan iets te vaak op je hoofd laten vallen toen je nog een kind was… :rolleyes:

Ik vind het toch wel bizar dat het zo loopt, ik heb met m’n andere hobby veel verkocht en daar komen de kopers altijd door met geld, dit nog nooit mee gemaakt. Bindend is dus niet bindend…

Heb een foto van de “drie” kopers gemaakt ;)

IMG-0236.jpg

Wat een gedoe zeg zo, dat het zo bij veilingen gaat had ik eigenlijk niet verwacht. Hopelijk is de nieuwe koper eindelijk degene die je van de Corvette afhelpt!

Snap je gevoel wel, was wel echt een mooi ding hoor! Maar met alle gedoe toch prettig om het hoofdstuk af te sluiten. Nu op zoek naar een nieuwe die al geregistreerd is? ;)

P.s. wist niet dat je de Tesla ook weg deed; :p
"Tesla MY LR '22 en Corvette C3 '81 VERKOCHT!"

Haha! Kriebelt wel moet ik zeggen, maar 2 keer veel afschrijven op een auto in een korte tijd gaat mij wat te ver. Moet nog hard werken voor m’n centen ;)

Zolang je die nog niet verkocht hebt heeft die nog niets afgeschreven. (Of wat je jezelf ook moet vertellen om het recht te praten) :LOL:

Ik zei hetzelfde na mijn SL. (Even financieel op adem komen, even pauze) en 4 maand later stond de vervanger er. Ofwel ik houd je topic in de gaten. ;)

• Leuk
Waarderingen: JL86
Auto is dus verkocht, meteen meegenomen, cash in de hand. Ciao!

Uiteindelijk meer opgeleverd dan de veilingen, maar uiteraard nog steeds met verlies verkocht! Mag echter niet klagen! Wel jammer… maar er komt wel weer wat nieuws!

Maar uh.. ging die 'm nou zonder keuring of kenteken naar huis rijden of wat gebeurt daar eigenlijk? :oops:

Nu je het zegt zie ik 'm. Maar daar kom je toch niet mee weg? Dat is hetzelfde als die motorrijders die hun kenteken recht omhoog hebben staan. (Verder zijn probleem, snap ik wel, maar toch.. :p)

Als de papieren van dat kenteken gewoon in orde zijn wel. Natuurlijk niet om de Stelvio pas mee omhoog te rijden maar voor “garage” gebruik, auto’s halen etc wel. Ik heb zelf ook zo een keer rond gereden, destijds met de fotograaf voor de fotoshoot.

Jij zegt 't. Dat hij achter de achterruit mag wil ik nog wel aan. Maar die achterruit loopt zo vlak af dat dat kenteken naar de hemel kijkt. Dat is toch niet leesbaar als je er 20 meter achter rijdt?

Jij zegt 't. Dat hij achter de achterruit mag wil ik nog wel aan. Maar die achterruit loopt zo vlak af dat dat kenteken naar de hemel kijkt. Dat is toch niet leesbaar als je er 20 meter achter rijdt?
Ja klein detail :ROFLMAO: . Je wordt hier wel van voren geflitst…

Waar gaat ie heen? Welk land?

Blijft in CH maar naar een familie met meerdere Corvettes die weten wat ze moeten doen en het ook zelf kunnen doen.

Ja het kan wel, maar had mij nog zeker 10.000-15.000 euries extra gekost, als het al niet meer was. Hij koopt hem nu voordeliger en heeft natuurlijk veel minder kosten omdat hij het werk zelf kan doen. Voor mij was het financieel dus niet interessant en voor hem zeer waarschijnlijk wel.

Fijn voor je dat je dit hoofdstuk kan afsluiten, jammer dat het allemaal niet zo heeft mogen zijn met deze fraaie Corvette!

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ja precies, stiekem in m’n hoofd toch mee bezig omdat je naar een oplossing zoekt. Dat is nu dus niet meer nodig, dus in dat opzicht wel fijn :)

Ik heb de auto 6 maanden in de garage gehad en meer dan 1.000 euro per maand afgeschreven :ROFLMAO:. Die doet dus wel een beetje pijn… maar ik ga meteen beginnen met rondkijken, heb wel het eea op het oog al ;).
Heb je al berekend hoeveel hij per gereden km heeft gekost?

Nee, “ab Platz” verkocht, ofwel garantie tot aan de deur. Dan ga ik niet nog maanden in contact blijven etc want dan komen er alleen maar meer problemen boven drijven ;)

Terug
Bovenaan