Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan had ik het teruggestuurd. Of kon dat niet?Ja lekker dan, ik dacht met deze hitte, ga ik er ff binnen aan het werk en de stand in elkaar schroeven… zitten de schroeven en moeren er niet bij… terwijl het er wel bij hoort te zitten.
Heb me altijd al afgevraagd wat jouw forumnaam betekende…J** L**
Ja lekker dan, ik dacht met deze hitte, ga ik er ff binnen aan het werk en de stand in elkaar schroeven… zitten de schroeven en moeren er niet bij… terwijl het er wel bij hoort te zitten. Nu maar ff met tape tijdelijk vast gezet maar nu moet ik dus nog voor J** L** naar de winkel!
Terugsturen zou ik ook niet doen. Altijd weer een gedoe.Ja is een groot pakket, ik heb daar helemaal geen zin in lol. Hoop dat ie gewoon wat knaken overmaakt en dan koop ik het zelf wel.
Snap ik. Kan ook natuurlijk.Ja is een groot pakket, ik heb daar helemaal geen zin in lol. Hoop dat ie gewoon wat knaken overmaakt en dan koop ik het zelf wel.
Als je net als je bericht ook dubbel besteld zul je inderdaad best wat over hebbenIk vind het hoe dan ook altijd gedoe als het mis gaat met online aangekochte spullen. Heen en weer mailen, wachten op reacties, etc.
Dan ga ik toch liever door de moeite van het even tijd maken om langs een winkel te gaan en alles in één keer af te handelen.
Maar misschien ben ik gewoon ouderwets.
Ik houd meestal trouwens schroefjes over aan het eind van zo’n klus.![]()
Ik denk echter dat er maar weinig winkels zijn waar je naar binnenloopt en een rek kan kopen voor een Thunderbird hard top. Dat is nu het mooie van internet.Ik vind het hoe dan ook altijd gedoe als het mis gaat met online aangekochte spullen. Heen en weer mailen, wachten op reacties, etc.
Dan ga ik toch liever door de moeite van het even tijd maken om langs een winkel te gaan en alles in één keer af te handelen.
Maar misschien ben ik gewoon ouderwets.
Ik houd meestal trouwens schroefjes over aan het eind van zo’n klus.![]()
Klopt, heb de bekende DIY stores bekeken en die hebben zelfs nog geen universele rekken beschikbaar. Dus online was de beste optie. Beter een rek zonder schroeven, dan geen rek?!Ik denk echter dat er maar weinig winkels zijn waar je naar binnenloopt en een rek kan kopen voor een Thunderbird hard top. Dat is nu het mooie van internet.
Wat veel scheelt is dat CH veel hoger gelegen is dan NL. Wij wonen op zo’n 450 meter en dat is niet eens in de bergen… Maar dat betekent dat de zon een factor sterker is tov aan de zeespiegel. Dus vanochtend om 11 uur was het al zon 30 graden, maar dan voelt het al als 32-33 graden aan.Dat is een fors verschil, hier is het 29 graden buiten.![]()
Ik had verwacht dat waar jij woont de luchtvochtigheid een stuk lager is.Het valt bij ons dan nog mee: 33 graden met 90% luchtvochtigheid.
Overdag is het binnen 24 graden.
Zeker, ik bedoel enkel te zeggen dat daar waar de keuze er wel is ik een duidelijk voorkeur heb.Ik denk echter dat er maar weinig winkels zijn waar je naar binnenloopt en een rek kan kopen voor een Thunderbird hard top. Dat is nu het mooie van internet.
Ja, ik bedoelde eigenlijk bij @Carkiller, maar ik kan het mij voorstellen ja.Wat veel scheelt is dat CH veel hoger gelegen is dan NL. Wij wonen op zo’n 450 meter en dat is niet eens in de bergen… Maar dat betekent dat de zon een factor sterker is tov aan de zeespiegel. Dus vanochtend om 11 uur was het al zon 30 graden, maar dan voelt het al als 32-33 graden aan.
Dat is wel heel vroeg om al aan het bier te zitten op je terrasIk zal straks even foto’s maken is lastig uitleggen alleen met tekst!
Ik ben nu eerst op het terras bezig!
Hij postte het rond 11:35 uur, er zit een vijf in...Dat is wel heel vroeg om al aan het bier te zitten op je terras![]()