Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Wat een geweldige auto.. en kleur.
Echt eentje dat als ie buitenkomt, ook echt opvalt en een enorme 'wauw' factor heeft. Veel meer dan die Corvette.
Het moest zo lopen... juiste keuze naar mijn mening!

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ben nog even naar een bekende plek terug gereden ;). Alleen het is nog steeds 33 graden nu om 18:00, dus heb maar ff een klein rondje gereden.

IMG-0932.jpg
IMG-0940.png

IMG-0939.jpg

IMG-0938.jpg

Nou, dan kan het verkoopproces nu beginnen!
Een rode E-Type stond ook nog op het lijstje begreep ik. :p

Ben nog even naar een bekende plek terug gereden ;). Alleen het is nog steeds 33 graden nu om 18:00, dus heb maar ff een klein rondje gereden.
Nou had ik me bij de achterkant bij Thunderbirds die ik heb gezien in het verleden toch voorgesteld dat er ook chroom om de achterlichten zat, zoals bij deze ‘57-er. Was dat optioneel of is dat bij de jouwe meegespoten?

Ik vind je radio trouwens niet zo mooi, is wel wat authentieker voor te krijgen denk ik.
Maar staat wellicht al op het lijstje...

Ja dat is een optie, dit is de originele, maar prijs is wel gortig voor een radio!

Ja dat is een optie, dit is de originele, maar prijs is wel gortig voor een radio!

En niet te leveren.

Op vakantie ook uiteten en dan camera op z’n kamer. Gaat prima joh, zolang je maar niet ver weg bent en er snel bent. Was ook maar ff 20 min weg en doen we niet zo vaak he ;).

Op vakantie ook uiteten en dan camera op z’n kamer. Gaat prima joh, zolang je maar niet ver weg bent en er snel bent. Was ook maar ff 20 min weg en doen we niet zo vaak he ;).
Ik waardeer je eerlijkheid, verder blijf ik bij mijn mening. In Nederland is het een misdrijf om je kind in hulpeloze toestand achter te laten. Wat als de auto halverwege de rit uit viel? Het is een risico, wel jullie keus en risico en nogmaals die wil ik best respecteren. Delen, nee.

Is toch geen hulpeloze situatie, hij slaapt elke nacht goed door zonder wakker te worden tot in de ochtend. Ligt gewoon netjes in z’n bedje as usual. Als de auto stil valt dan is een van ons alsnog in 10 min thuis. OV of taxi of anders even een buur bellen. Als we buiten in de tuin zitten horen we hem ook niet als ie wakker wordt… vandaar ook de monitor.

En onze buren kunnen altijd naar binnen hè, die hebben de sleutel, normaal voor tijdens vakanties, vanwege de kat, maar ook voor nood.

Meestal zijn ze wel thuis, nu ook. Van het ergste uit gaan is niet altijd nodig, want dan kom je nooit meer je huis uit. Je moet gewoon de situatie goed inschatten. In principe is m’n zoontje nooit alleen thuis, dit was een uitzondering.

Geen hulpeloze situatie; maar kan wel gebeuren. Buren meestal thuis; dus niet altijd en dan nog kunnen zij ook plots wegmoeten of telefoon niet horen (aan het douchen) of wat dan ook. In 10 min thuis; kan al te laat zijn. Op vakantie uit eten gaan; deden ze bij Maddie McCann ook. Een ongeluk oid is juist iets wat je niet verwacht. In de tuin zitten vind ik ook wat anders dan 20 min weg zijn, dan kan ook 10+ km verder zijn.

Hardtop stand besteld uit Duitsland, wordt volgende week geleverd. €142,- incl verzendkosten. Zal nog wel wat importeer kosten moeten betalen, maar prijs valt mij niet tegen.
IMG-0827.jpg
Je had beter zo’n opvouwbare kunnen bestellen die zijn wat compacter.

Poetsen kan wel leuk zijn ja, de Tesla heeft nog vogelpoep van een week geleden op de frunk ;).

Mbt de stand, ik verwacht dat ik de hardtop in principe niet op de auto heb, dus hij zal 99% van de tijd op de stand staan. Dus dan is het prima!

Ik heb de auto nu ook gewoon open zonder softtop in de garage staan.

Gisteravond nog even lopen worstelen met de softtop, resultaat niet gelukt :ROFLMAO: .

Ik begrijp nu wel hoe het werkt, hij zit achter de achterbank verstopt en het soort van mechanisme/stalen constructie moet je er eerst uit trekken, wat opzich al best zwaar is en dan moet je de achterkant met soort van pinnen vast klikken en dan pas de voorkant op het raam vast zetten.

Net zoals bij een IKEA instructie, dus eerst lezen en nadenken voordat je het gaat doen.. dat deed ik dus niet.. :p. De hele constructie eruit gerukt en eerst de voorkant vast gezet, toen lukte de achterkant niet meer en daardoor zat de constructie niet op de juiste plek en kon ik de deuren niet meer sluiten :rolleyes:.

Ik ga morgen lekker met de Bird naar een afspraak en dan in de middag naar kantoor. Auto staat lekker met dakje open in de garage, prima zo, maar op lange termijn wil ik hem natuurlijk wel met softtop afsluiten.

Haha ja snap ik ;).

Gelukkig heb ik het eerst thuis in de garage geprobeerd, als ik buiten op straat stond in een stortbui was ik en het interieur zeiknat geworden :ROFLMAO: .

Net als bij een tent opzetten heb je van die gouden regels. Eerst oefenen en nuchter zijn.
Ik wilde ooit een Suzuki Swift cabrio kopen, de eigenaar demonstreerde het dak. Met heel veel moeite en samen met zijn vriendin lukte het uiteindelijk om het dak dicht te krijgen en dan zou ik het alleen moeten doen. Ging hem niet worden.

Net als bij een tent opzetten heb je van die gouden regels. Eerst oefenen en nuchter zijn.
Ik wilde ooit een Suzuki Swift cabrio kopen, de eigenaar demonstreerde het dak. Met heel veel moeite en samen met zijn vriendin lukte het uiteindelijk om het dak dicht te krijgen en dan zou ik het alleen moeten doen. Ging hem niet worden.
Ik heb zoveel cabrio’s gehad. Even rustig YouTube filmpje kijken en het is vaak duidelijk.

Terug
Bovenaan