Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een rode E-Type stond ook nog op het lijstje begreep ik.Nou, dan kan het verkoopproces nu beginnen!
Nou had ik me bij de achterkant bij Thunderbirds die ik heb gezien in het verleden toch voorgesteld dat er ook chroom om de achterlichten zat, zoals bij deze ‘57-er. Was dat optioneel of is dat bij de jouwe meegespoten?Ben nog even naar een bekende plek terug gereden. Alleen het is nog steeds 33 graden nu om 18:00, dus heb maar ff een klein rondje gereden.
Ja idem hier, staat op het lijstje, ben bijna jarig dus…![]()
En niet te leveren.Ja dat is een optie, dit is de originele, maar prijs is wel gortig voor een radio!
![]()
1956-1957 Ford Thunderbird AM/FM Stereo with Original Appearance, 180 Watts
MAC's is pleased to offer this original-appearing radio which will give you the modern audio choices you want without permanent alterations to your car. The digitally tuned AM/FM/Stereo front end provides stable, high quality reception. It has LED dial lights will never need replacing. It uses...www.macsautoparts.com
Ik waardeer je eerlijkheid, verder blijf ik bij mijn mening. In Nederland is het een misdrijf om je kind in hulpeloze toestand achter te laten. Wat als de auto halverwege de rit uit viel? Het is een risico, wel jullie keus en risico en nogmaals die wil ik best respecteren. Delen, nee.Op vakantie ook uiteten en dan camera op z’n kamer. Gaat prima joh, zolang je maar niet ver weg bent en er snel bent. Was ook maar ff 20 min weg en doen we niet zo vaak he.
En onze buren kunnen altijd naar binnen hè, die hebben de sleutel, normaal voor tijdens vakanties, vanwege de kat, maar ook voor nood.
Je had beter zo’n opvouwbare kunnen bestellen die zijn wat compacter.Hardtop stand besteld uit Duitsland, wordt volgende week geleverd. €142,- incl verzendkosten. Zal nog wel wat importeer kosten moeten betalen, maar prijs valt mij niet tegen.
![]()
al die keren dat ik een hardtop had heb ik die eigenlijk nooit gebruikt, echt een sta in de weg. Toen maar een constructie gemaakt met wat touwen aan het dak van de garageJe had beter zo’n opvouwbare kunnen bestellen die zijn wat compacter.
S’winters zette ik hem wel op de r129. Was ook een soort van daily.al die keren dat ik een hardtop had heb ik die eigenlijk nooit gebruikt, echt een sta in de weg. Toen maar een constructie gemaakt met wat touwen aan het dak van de garage
Ik heb zoveel cabrio’s gehad. Even rustig YouTube filmpje kijken en het is vaak duidelijk.Net als bij een tent opzetten heb je van die gouden regels. Eerst oefenen en nuchter zijn.
Ik wilde ooit een Suzuki Swift cabrio kopen, de eigenaar demonstreerde het dak. Met heel veel moeite en samen met zijn vriendin lukte het uiteindelijk om het dak dicht te krijgen en dan zou ik het alleen moeten doen. Ging hem niet worden.