Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het geen optie om die op een rek tegen de achterwand van je parkeerplek te plaatsen? Dan is het voor je buurvrouw meteen duidelijk waar de grens ligt.Ik moet nog ff wat plaats in de schuur vrij maken voor de hardtop, dat ding weegt zo’n 50 kilo dus moet ik met z’n tweeen verplaatsen. De verkoper had mij al twee mooie dekens meegegeven. In principe heb je de hardtop bijna nooit erop en heb je hem altijd open. Afsluiten kan dan nog met een softop
Een gegeven paard nooit in de bek kijkenBeetje misbruik maken van het systeem, schande.
preciesEen gegeven paard nooit in de bek kijken![]()
Kom je dan weer mooi mee weg.Die was toen nog geen president.
Ja, ik ook. En met een beetje gelukkig mag een auto als deze dan ook 18.2-platen voeren.Wel tov onze moderne gele platen. Maar eentje van deze leeftijd mag je bij ons op van die mooie blauw witte platen zetten. Die vind ik dan weer mooier dan deze.![]()
Volgens mij wist Taunusdriver zelfs te vertellen dat ieder bouwjaar weer anders is qua details.Hmm geen 18.2 maar op zijn model zit toch ook wel een echt andere bumper.
![]()
Generatie 1 is ook duidelijk de meest iconische. Ik moet eens even kijken in m'n fotoboeken, ik heb nog foto's van een eerste generatie crèmewitte Ford Thunderbird met hardtop en patrijspoort bij Jaguar Munsterhuis.Dat is de derde generatie, er zijn er 11 in totaal, maar de meest interessante zijn (vind ik):
Generatie 1 - 1955 - 1957 (mijn generatie)
![]()
Generatie 2 - 1958 - 1960
Generatie 3 - 1961 - 1963
Generatie 4 - 1964 - 1966
Generatie 5 - 1967 - 1969
Ja, dat zijn geen klussen voor alleen. Met mijn Bronco idem dito.vanochtend heeft even een buurman geholpen met de hardtop eraf te halen. Dat moet je wel echt met z’n tweeën doen!