Jay DoubleYou
Petrolhead
Klopt! @Taunusdriver.Prachtig, van harte proficiat! Een 3-bak, nog nooit van gehoord als handbak.
Ik zou me erg vergissen, maar op het forum is toch nog iemand met een T-Bird, Ford-verzamelaar van Granada en Taunus etc.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt! @Taunusdriver.Prachtig, van harte proficiat! Een 3-bak, nog nooit van gehoord als handbak.
Ik zou me erg vergissen, maar op het forum is toch nog iemand met een T-Bird, Ford-verzamelaar van Granada en Taunus etc.?
Geen airco. Die heb je echt nodig in een Viper. Je bakt echt weg in de cabine.Maar goed, gaat allemaal wat off topic.
V8 is leuk, maar waarom niet 2 cilinders meer?
![]()
Ik vond de Triumph te klein en zonder overdrive niet heel erg comfortabel rijden, omdat je best wel hoog in de toeren hangt vanwege het lagere vermogen. Ik vond de remmen ook niet goed genoeg, maar dat kan typisch voor dat exemplaar geweest zijn.Leuke auto, gefeliciteerd.
Kan je me uitleggen waarom 3 handgeschakeld prima is maar die Triumph met 4 versnellingen zonder overdrive niks was?
Puur pk/koppel verhaal?
Daar lijkt het wel op. De Thunderbird heeft ongeveer het dubbele koppel tov een TR4A, beide wel weer bij 3.000 tpmLeuke auto, gefeliciteerd.
Kan je me uitleggen waarom 3 handgeschakeld prima is maar die Triumph met 4 versnellingen zonder overdrive niks was?
Puur pk/koppel verhaal?
Ze zien je in ieder geval niet over het hoofd.Ik vind het ook echt wel een gave kleur! Was ook wel een van m’n voorwaarden voor een nieuwe auto, iets met een leuke kleur.
Ze zien een trein nog over het hoofdZe zien je in ieder geval niet over het hoofd.
Die zijn ook steeds minder geel tegenwoordig.Ze zien een trein nog over het hoofd
Ik kwam laatst een foto van een NS trein in Zwitserland tegen!
Ik pak wel het vliegtuig, ga gemiddeld over de 9000km enkele reis.Op vakantie niet met de auto maar de trein van de zaak?
Zeer mooie omgeving!, wij zijn daar meerdere malen geweest. Probeer nog naar Luca te gaan, meer dan mooi, wel iets boven de Pisa/Florance weg, Volterra is ook een aanrader. De laatste keer een appartement in San Ruffino.Trek een driehoek tussen Pisa, Florence en Siena en dan zitten wij mooi in het midden.
Trek een driehoek tussen Pisa, Florence en Siena en dan zitten wij mooi in het midden. We gaan voor het eerst naar een Agriturismo. Na wat enthousiaste verhalen van vrienden toch maar eens meemaken dan.
Ik zal bij voorbaat mijn handje opsteken naar elke Fünfer op NL kenteken dan.![]()