Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Herinnering: je hebt niet zo veel met BMW.Een van m’n buren heeft deze sinds kort in de garage staan.
![]()
Klopt, maar ik kan het wel waarderen als ik het zieHerinnering: je hebt niet zo veel met BMW.
Ja doelde niet specifiek erop dat de N63 in de e39 zat. Ik weet dat die geen turbo V8 hadDe N63 zat in de F10/F11, de E39 had de M62 en die waren juist super wbt betrouwbaarheid. Vooral de M62B44 (non-vanos)
| 3 | Inline 3 |
| 4 | Inline 4 |
| 5 | Inline 6 |
| 6 | V8 |
| 7 | V12 |
| 8 | V10 |
Zijn echt supertoffe wagentjes heb zelf een generatie oudere s20i gehad (Boeh! 4 cilinder) groter paste niet in het leasebudget destijds.Dit kan ik ook nog wel waarderen. Is dat een beetje “betrouwbaar”? Of is dit een Bring mich Werkstatt auto?
BMW Z4 sDrive35is DKG, 05.2011 / CHF 27’900.–, semi-automatic, Benzin, Cabriolet, 340 PS, Blau, Occasion,
Hoho de TR6 heeft een keurige kofferbak.Denk dat de Morgan voor langere trips (met gezin) sowieso al snel minder geschikt is. Geen "echte" bagageruimte, 2-zits (je hebt toch ook een kleine?) en wat je zelf al zegt een hele spartaanse puristen auto. Als daar je prio ligt zou ik hem inderdaad overslaan, maar dat geldt m.i. dan net zo goed voor de Triumph's.
(En kijk nou ook even naar een R230, ja ik ben bevooroordeeld, maar dat is zo'n fantastische auto)
Ik vond de e89 wel dynamischer rijden dan een r230. Je zit ook wat meer ingesloten in de cockpit. Ik vond ze daarnaast ook leuk smoelen maar idd wel wat storingsgevoelig. Waar ik in reed stopte het dak er ook spontaan meeMeningen zijn verdeeld wat betreft de e85 vs e89. De e85 is lichter en analoger (lees go-kart) de e89 heeft duidelijk meer performance, maar is zwaarder en wat afstandelijker/volwassener? (dat klinkt negatief maar dat is tov een e85)
Ik zou ook de e89 een hele toffe auto vinden. Maar je moet gewoon heel goed voor ze zorgen. Het zijn prinsesjes.
Ik ook, en het is naar wat ik weet ook de minst betrouwbare.Ik vind dat persoonlijk echt de minst mooie 911.
Ik had dat ook altijd, maar hij is gegroeid bij me en vind m nu juist heel leuk en apart. Wel de facelift koplampenIk vind dat persoonlijk echt de minst mooie 911.
een 996 is inmiddels toch ook 25 jaar oudMaar zocht JL niet juist een oldtimer?
Dat is niet helemaal waar. Ze kunnen inderdaad issues hebben maar die zijn bij dit exemplaar al uitvoerige aangepakt. Er zijn hiervoor goede upgrades. Dus niet alleen nu maar dit is er 1 waar nog een paar ton bij kan. Zoek maar even op internet naar 911’s met hoge kilometerstanden. Bijna allemaal 996Ik ook, en het is naar wat ik weet ook de minst betrouwbare.
Zwakke cilinderwanden bijvoorbeeld, met deze kilometerstand nog geen issue maar dat wordt het wel.
Dat hij er nu goed bij staat geloof ik uiteraard meteen.
Snap ik hoor.Eerlijkheidshalve het is een mooi exemplaar Michiel, maar het is niet mijn model.
Hier hetzelfde en het is echt een van de betere 911’s. Lichtvoetig.Ik had dat ook altijd, maar hij is gegroeid bij me en vind m nu juist heel leuk en apart. Wel de facelift koplampen
Er hoeft niets aan gedaan te worden anders dan regulier onderhoud. Goede olie, warm rijden etc. Meest problemen met bore scoring ontstaan door slecht onderhoud en verkeerde/goedkope olie. De 996 blokken staan er om
Klopt inderdaad. Het uiterlijk is super en dit blauw staat de Corvette prima. Een vriend van mij heeft er een gehad (heeft nu een C8) en heeft er echt veel plezier van gehad. Het interieur... daar koop je hem niet voorDe C6 schijnt wel een hele goede sportauto te zijn, alleen het interieur is wel plastic is fantastisch…