Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joe met trema l D met punt zei:Ik moet me nog even goed inlezen hoor, maar ik heb wel wat tests gelezen waar ook een vierseizoensband ook in de sneeuw prima presteert en eigenlijk in elke andere omstandigheid beter dan een winterband en zelfs mee kunnen komen met de zomerband als het iets warmer is. Enige nadeel is dus de prestaties in de sneeuw, maar hoe vaak gebeurt dan nou? Nu twee dagen overal en een week alleen in de woonwijken. De hoofdwegen zijn inmiddels schoon. Dan is voor mij een vierseizoensband een prima compromis waar ik in de winter goed mee uit de voeten kan komen. Je hebt dan een band die voldoet voor 3 maanden in plaats van één week.
Bijvoorbeeld deze test:
https://www.tyrereviews.com/Article/2020-Tyre-Reviews-All-Season-Tyre-Test.htm
Dat je geen echte hinder ondervind van je zomerbanden had ik niet verwacht.Joe met trema l D met punt zei:Gaat eigenlijk prima op zomerbanden. Easy does it. Volgend jaar wil ik een setje vierseizoensbanden voor de winter op 17 inch staal.
Ja, dit gaat commentaar opleveren, maar ik vind het wel gaaf.![]()
Joe met trema l D met punt zei:
Jan Lemkes zei:Lekker bezig Joël! Het logo op de neus lijkt wat te klein, kan dat kloppen?
Hear hear!Micha D zei:Eindelijk een Q4 ervan maken.