Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Escher zei:Wat ga je met het vorige setje doen?
adinsx zei:Ik mis nog het eronder knutselen van een M-uitlaatsysteem, maar dan beter dan deze M3-poging onder een 320d ...
Facebook-ellende
Moderator
Joe met trema l D met punt zei:Upgrade 2/3:
![]()
adinsx zei:Ik mis nog het eronder knutselen van een M-uitlaatsysteem, maar dan beter dan deze M3-poging onder een 320d ...
Facebook-ellende
Facebook-ellende
Micha D zei:'Samen met', die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Jay DoubleYou zei:Micha D zei:'Samen met', die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Altijd leuk, twee broertjes op het forum.![]()
406c zei:Hoe zitten die bevestigd?
Daar was ik al een beetje bang voor. En het ziet eruit alsof het enkel laags pijpjes zijn ipv een ronde kromming op het einde (of hoe noem je dat, als je een dwarsdoorsnede maakt dat je een U aan de achterkant ziet).Joe met trema l D met punt zei:Je ziet de originele uitlaat ook nog zitten. Beetje autostyle nu.... Mja...
Gullwing zei:Nu natuurlijk nog een M badge achterop, en dan het liefst een beetje scheef plakken, dat geeft zeker 10pk extra![]()
Dat verbaasd me ook nietsBofkont 350 zei:... al was ik voor de originele sierstukken gegaan.