Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Maar weer een update:
Maand geleden wilden m'n ouders de Alfa meenemen, maar toen startte hij ineens niet meer. Bleek gelukkig om een zekering te gaan, die keurig in het dashboard kastje lagen.
Twee weken geleden begon de auto te bonken op slecht wegdek, werd steeds erger. De rubbers van de stabilisator is op, dus vrijdag komen er 2 nieuwe stabilisatoren onder + 2 nieuwe voorbandjes.
Verder doet hij het super!
Foto's krijgen jullie nog tegoed van me, weinig tijd voor gehad, en het is ook niet echt mooi weer geweest om plaatjes te maken.
Moderator
Joël D. zei:Kumho.
Joël D. zei:Vervaldatum APK 25-02-2013
Joël D. zei:Remschijven achter, maar daar zat geen haast achter. Meteen een kleine beurt uitgevoerd, dus kan ik er weer even tegen.![]()
S-RS zei:Joël D. zei:Remschijven achter, maar daar zat geen haast achter. Meteen een kleine beurt uitgevoerd, dus kan ik er weer even tegen.![]()
Huh, sinds wanneer hebben mensen achter remschijven en hebben ze een APK en beurt nodig?![]()
BMW4Life zei:Hey Joël! Leuk om te zien dat je m'n ex zo goed behandelt.
Denk nog regelmatig aan 'em.
maar als ik weer in m'n Alfa ga rijden dat ik denk "nah, ik hou hem maar lekker".