Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De combinatie sportschoenen/solo man klinkt mij dan weer heel logisch. :TMWH zei:Ik had de combinatie Soloman - sportschoenen eigenlijk nooit verwacht...
Soloman zei:Ik heb ook Asics, maar vergeleken met Airmaxes is dat pure rotzooi.
Met Airmaxes kun je zonder een centje pijn een hele middag lopen. Vooral merk ik het bij onze stadsuitjes/-vakanties. Dan ben je een halve dag een mooie stad aan het bekijken en je hebt totaal geen vermoeide voeten.
Wel onhandig als je daarna een hapje wil eten. Kom je met gympen een restaurant binnen, dat is not-done. Dat is het enige nadeel.
Nissan GT-R zei:heb al meerdere keren stiekem gereden
grensrijder zei:Ik vind het zonde, die oranje knipperlichten. Zo oogt het model veel minder strak.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Nissan GT-R zei:heb al meerdere keren stiekem gereden
Dat moet je vóóral op internet neerzetten…![]()
Goedendag zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Nissan GT-R zei:heb al meerdere keren stiekem gereden
Daarvoro kunnen ze je niet arresteren
JW01 (vanaf een Appel) zei:Goedendag zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Nissan GT-R zei:heb al meerdere keren stiekem gereden
Daarvoro kunnen ze je niet arresteren
Lijkt me sneu als een familielid toevallig een keer meeleest en dit doorspeelt naar z'n ouders.![]()
JoelD zei:Let even op de radio met wortelnotenhout-look links en rechts de inleg.

Had ook geen chromen hart. Dits was slechts foto ter ondersteuning. Had liever een blauwe gehad maar dat ik hem kocht was die 4 jaar oud en krap 75000 km en een goede prijs voor mijn Polootje deden de rest.Joël D. zei:Ah. Groen. Niet mijn favoriete kleur tbh. Ik vind zelf de SB wat mooier, is wat cleaner en verder vind ik het chromen hart niet echt fraai.