Joël D. | Alfa Romeo 155 1.7 TS '94 | BMW Z4 3.0 si Individual '08

Ja, maar zie je in het echt niet, valt extra op door de bewerking.

EDIT: Micha was mij al voor, had nieuwe pag. niet gezien.

toch blijft het een apart lijnenspel.
en op de een of andere manier werkt het.

uitdeuken zonder spuiten niet iets om te proberen?

Waarom zit er een Q4 klaverblad op de zijkant?

Ik zou ff met zwarte wrap dat witte gedeelte tussen je portier-ramen zwart maken..
Zal veel beter staan..

Uitdeuken zonder spuiten inderdaad, ik heb een mannetje die doet het voor 35-50 euro.
Het blijft een prachtige wagen de 155(y)

Het Quadrifoglio logo gebruikte Alfa in het verleden voor zijn snelste versies Rookworst.

Die zwart/witte foto had zo uit een folder kunnen komen. Dacht in eerste instantie dat het een foto was uit de Carbase van Autoweek.

Het kenteken van mijn BMW begint ook met HP-**-** en heeft bijna dezelfde km-stand als jouw Alfa. Toevallig. ;)

Bofkont zei:
Prachtige wagen zeer netjes ook(y)
Zelf heb ik ook een 155 gehad een groene zoals hierboven, precies dezelfde speedline velgen:cool:
een 1.8 16v twinspark sport uit 1997 dus wel de widebody, een van de aller laatsten.
Het sportpakket had wat extra metertjes en verlaging en andere stoelen.
Echt een heerlijke wagen, e motor was echt fijner dan de latere 1.8 die ik in de 156 heb gehad.

In totaal zes alfa's gehad, 33 1.3 boxer eerste type, 75 2.0 twinspark echt een geweldenaar voor die tijd, 155 1.8, 156 3x 1.8/1.9jtd/2.0.
Mijn beste kameraad heeft een 156 GTA 3.2 V6 rij ik ook nog wel eens in, damn dat is echt een geweldenaar.
Helemaal mee eens. Vond de 1.7 veel soepeler dan de 1.8 in de 156. Helaas heb ik van de 156 maar 4 maanden mogen genieten. (wel een veilige auto trouwens;))

Inderdaad Michel1975,

Die euronorm heeft de motoren aardig geknepen kwa soepelheid, de latere 2.0 twinspark in de 147 was ook al minder fijn dan die van de 156 vanaf 1998.
Ja veilig is een 156 zeker wel, ik weet er ook alles van ;)

Vanwege de aanschaf van een andere auto staat de 155 te koop.

Mocht iemand interesse hebben, stuur dan even een PM naar mij toe. :)

Ik zie de 155 nog niet op internet staan, misschien handig? De 90 is wel een 'importje' maar ja daar zijn ook niet veel 'Ollanders' meer van ;) succes!

Kan de 155 ook nergens vinden.

Niet dat ik hem wil hebben of zo, maar ik ken wellicht iemand die geintereseerd is.:T

Jeetje man,

een 2.5 QV, V6?
Vet............

Maar daar gaan je maandelijkse lasten ook flink mee omhoog, hoe ga je dat financieren?
Of valt het allemaal wel wat mee.

Kortom het verschil in wegenbelasting gaat in de tank, en ben je niet veel duurder uit!

En dat een v6 per definitie zuipt is een fabel, ik rijdt mijn (iets modernere) gewoon 1 op 10 zonder overdrijven.

Joël D. zei:
Ohja, QV, QO, allemaal hetzelfde. :p

Het is inderdaad een QO, QV kwam pas bij de 75 geloof ik.

Had ik toch niet van jou verwacht. :p

QV werd in de jaren 20/30 al gebruikt op de racers. En volgens mij had de 33 ook al een QV uitvoering. Weet niet welke ouder is? De 33 of de 75? (Ja, ik ben te lui om te zoeken. :p )

Nu (hartje winter) is wel de tijd om toe te slaan als je iets bijzonders voor een nette prijs wilt bemachtigen. Eerst verkopen van jouw 155 (ook een liefhebbersauto) zal niet gemakkelijk zijn op dit moment. Ik denk dat je een betere prijs kan maken als het zonnetje weer gaat schijnen en de vogels weer gaan fluiten. Als je echt iets bijzonders wilt, moet je wel nu toeslaan en even geduld hebben om de 155 op het goede moment voor een nette prijs weer te verkopen. Als de financiële rek er niet in zit, heb je die keuze natuurlijk niet, maar het is wel iets om bij stil te staan.

Goh dat is goedkoop

Hoe krijg je dat voor elkaar, ik mag 60 euro betalen per maand verzekering.
Of ligt dat aan de leeftijd?

In ieder geval, hoop dat je hem snel verkoopt.
Wat vraag je ervoor? Misschien kunnen we hem dan wederom binnen het forum houden. :D

Nissan GT-R zei:
Goh dat is goedkoop

Hoe krijg je dat voor elkaar, ik mag 60 euro betalen per maand verzekering.
Of ligt dat aan de leeftijd?

In ieder geval, hoop dat je hem snel verkoopt.
Wat vraag je ervoor? Misschien kunnen we hem dan wederom binnen het forum houden. :D
Lijkt me een prima idee. ;)

smarter zei:
Nu (hartje winter) is wel de tijd om toe te slaan als je iets bijzonders voor een nette prijs wilt bemachtigen. Eerst verkopen van jouw 155 (ook een liefhebbersauto) zal niet gemakkelijk zijn op dit moment. Ik denk dat je een betere prijs kan maken als het zonnetje weer gaat schijnen en de vogels weer gaan fluiten. Als je echt iets bijzonders wilt, moet je wel nu toeslaan en even geduld hebben om de 155 op het goede moment voor een nette prijs weer te verkopen. Als de financiële rek er niet in zit, heb je die keuze natuurlijk niet, maar het is wel iets om bij stil te staan.
Het zou ook zonde zijn als je de 155 verkocht krijgt, maar dan wel nét achter het net vist bij de 90. Elke dag is er eentje waarop ie verkocht kan worden :)

Terug
Bovenaan