Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Zonder foto, maar ik zag net een gewrapte V60. In dat groen/paars wat afhankelijk van de lichtinval een andere tint heeft en kort leverbaar is geweest op de Xantia break. M'n buurman had destijds een Xantia in die tint.

Klassiekerrijder zei:
Dat is lef op een A6. Gave kleur.

Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die zo'n kleur nemen om het risico op diefstal te verkleinen. Dus misschien is het geen lef en vindt de eigenaar/-es het niet eens mooi, maar is het gewoon pragmatisch :)

Ook bijzonder, deze groene BMW M340i Xdrive.
IMG-20211229-114551418-HDR-2.jpg

IMG-20211229-114602640-HDR-2.jpg

Hij zit goed in de was :) Kleurtje is bijzonder, maar ik zou toch voor een andere kleur gekozen hebben (zowel voor de carrosserie als voor de velgen en remklauwen). En wat is die grille lelijk he :(

Barri zei:
Hij zit goed in de was :) Kleurtje is bijzonder, maar ik zou toch voor een andere kleur gekozen hebben (zowel voor de carrosserie als voor de velgen en remklauwen). En wat is die grille lelijk he :(

Toch een factor veel beter dan een M3... Ik vind het wel karakter hebben in het groen!

Weer mooie opvallende kleuren. Lime yellow van de Volkswagen is toch wel mijn favoriet van de laatste posts.

Zag vandaag een gele Daihatsu Terios van de laatste generatie. Die sprong er ook goed uit.
540.jpg

D Elzinga zei:
https://themarket.co.uk/en/listings/aston-martin/dbs-v8/fab80bcf-acc1-4029-aa64-f2d42217fc28?status=preview

marketplace-14BD087F-19CC-4F86-996F-F85BA5E8B2F4.jpg

Mijn oranje Dyane hoort ook zo'n oranje interieur te hebben met een bruin dashboard en bruin stuurwiel. Ik vond dat iets teveel oranje. De bruine delen zijn gebleven maar ik heb er een vrolijk gebloemd stel stoelen en achterbank ingezet

Hij staat er niet zo lekker bij maar die Twingo met dat aparte lak (dat verandert qua lichtinval, kan even niet op de naam komen) is toch wel mooie afwisseling tussen al dat grijs/zwart/zilver.

l0Pcocc.jpg

Zelf ook naar eentje gekeken maar niet zo mijn auto.

Klassiekerrijder zei:
Dat heet flipflop. Leuke kleur wel, van het schadeherstel ga je alleen niet vrolijk worden bij dergelijke speciale lakken.

Vandaar dat de schade niet wordt gerepareerd zeker.......

Dat zie je idd niet vaak! Kan me herinneren dat Autoweek er eentje getest had, maar verder heb ik er nooit eentje gezien. Zonde, want het is weer eens wat anders! De eerste CT had je in dat goudgeel, ook leuk!

Barri zei:
Dat zie je idd niet vaak! Kan me herinneren dat Autoweek er eentje getest had, maar verder heb ik er nooit eentje gezien. Zonde, want het is weer eens wat anders! De eerste CT had je in dat goudgeel, ook leuk!

Hij kan de kleur ook zeker goed hebben, zat ook een mooie metallic glinstering in.

Uh wat is dat nou weer? Een pre-facelift A4 Cabriolet met 170 pk benzinemotor met RS4-bumper en een grille ala facelift? Koplampen lijken mij ook aftermarket en de rest van de RS/S-details zijn ook niet standaard.

Leuk zeg! Precies zo'n CLA staat hier ook in de wijk. Dat rood staat prachtig, geeft het toch een andere uitstraling.

Nieuwe auto van mn pa, een rode Hyundai Kona Electric.

GhF2jdI.jpg

Kleur staat 'm prima vind ik, hoewel ik een zwarte A-stijl en dak wel een mooie toevoeging had gevonden!

Nee joh, zo zonder is unieker tegenwoordig. Daarnaast is een rode Kona al bijzonder. De meeste zijn maar grauwig of wit, in mijn beleving.

Ik spotte afgelopen zondag op de parking van Roermond Outlet twee kleurrijke vogels:

Bentley Bentayga in "Orange Flame" (ik blijf het een vreselijk lelijk ding vinden, maar wat een kleur (y))
kleur4.jpg

BMW 550d in een opvallende goud-beige tint. Wrap of Individual-kleurtje?
kleur5.jpg

Ik hou er van!
Was afgelopen week op Fuerteventura en daar houden ze meer van een kleurtje op de auto dan hier in NL.
Heb de kleur van mijn nieuwe aanwinst ook veel gezien daar.

Terug
Bovenaan