Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Dat is lef op een A6. Gave kleur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Dat is lef op een A6. Gave kleur.
Citroengeel (zonder tremaJay DoubleYou zei:Klassiekerrijder zei:Dat is lef op een A6. Gave kleur.
S4.Kennzeichengelb?
![]()
Moderator
Klassiekerrijder zei:Dat is lef op een A6. Gave kleur.
HarmenA zei:Ook bijzonder, deze groene BMW M340i Xdrive.
Barri zei:Hij zit goed in de wasKleurtje is bijzonder, maar ik zou toch voor een andere kleur gekozen hebben (zowel voor de carrosserie als voor de velgen en remklauwen). En wat is die grille lelijk he
![]()
Geel wel,maar dat was dan kanariegeel deze kleur heb ik ook nog nooit gezien, staat hem wel goed.Klassiekerrijder zei:![]()
![]()
Geel metallic, had ik nog niet eerder gezien op een Swift
D Elzinga zei:https://themarket.co.uk/en/listings/aston-martin/dbs-v8/fab80bcf-acc1-4029-aa64-f2d42217fc28?status=preview
![]()
Mijn oranje Dyane hoort ook zo'n oranje interieur te hebben met een bruin dashboard en bruin stuurwiel. Ik vond dat iets teveel oranje. De bruine delen zijn gebleven maar ik heb er een vrolijk gebloemd stel stoelen en achterbank ingezet
Klassiekerrijder zei:Dat heet flipflop. Leuke kleur wel, van het schadeherstel ga je alleen niet vrolijk worden bij dergelijke speciale lakken.
Barri zei:Dat zie je idd niet vaak! Kan me herinneren dat Autoweek er eentje getest had, maar verder heb ik er nooit eentje gezien. Zonde, want het is weer eens wat anders! De eerste CT had je in dat goudgeel, ook leuk!
en daar gaat het in dit topic uiteindelijk omKlassiekerrijder zei:Klopt. Het is een 2.4 met 4 uitlaten en een hoop andere aftermarket meuk. Alleen de kleur is leuk.