Barri
Moderator
In oranje is ie prachtig, maar dan wel de originele tint:Klassiekerrijder zei:Dit viel aardig op in grauw Kanaleneiland
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
In oranje is ie prachtig, maar dan wel de originele tint:Klassiekerrijder zei:Dit viel aardig op in grauw Kanaleneiland
![]()
Never seen such a colour on a S40 by Ivan G., on Flickr
Escher zei:Leuk, die "Designo Copper" SLK! In die tijd - en dan vooral op de SLK - had Mercedes-Benz wel een aantal knalkleurtjes in de aanbieding. Dit muntgroene exemplaar staat nu te koop in Duitsland:
Moderator
Dat was ook de introductiekleur, ik zie de AutoWeek-kaft nog zo voor meBarri zei:Toch vind ik dat knalgeel op dat model ook echt geweldig.

Op de foto lijkt het inderdaad beige. In het echt iets geler, maar het kan goed dezelfde tint zijn.Durashift zei:^^ in mijn ogen is dat meer een beige tint, op die Daimler. Heb ik al wel eens gezien, in mijn herinnering.
Jay DoubleYou zei:Weet je het kenteken nog?
(gelet op de ontbrekende typeaanduiding achteraan)
Prachtig hout bedoel je.MCW 84 zei:Jammer van dat afschuwelijke hout.
Wat smaak betreft ben jij allang niet meer serieus te nemen, kom zeer zelden tegen dat jij iets mooi vind. Nu ziet er smaakvol hout in vind je het nog niet mooi.MCW 84 zei:Ahja, ik was even vergeten dat smaken niet kunnen verschillen.
Frits79 zei:Wat smaak betreft ben jij allang niet meer serieus te nemen, kom zeer zelden tegen dat jij iets mooi vind. Nu ziet er smaakvol hout in vind je het nog niet mooi.MCW 84 zei:Ahja, ik was even vergeten dat smaken niet kunnen verschillen.
Omdat je nogal vermoeiend bent met je vaak nodeloos negatief reacties.MCW 84 zei:Frits79 zei:Wat smaak betreft ben jij allang niet meer serieus te nemen, kom zeer zelden tegen dat jij iets mooi vind. Nu ziet er smaakvol hout in vind je het nog niet mooi.MCW 84 zei:Ahja, ik was even vergeten dat smaken niet kunnen verschillen.
Geel en glimmend hout smaakvolHoewel ook niet fraai (te druk motief) vind ik dit wel geslaagder: https://5series.net/forums/attachments/e61-touring-discussion-4/98422d1265272660-help-me-choose-interior-trim-light.jpg Ik vind hout in nieuwe auto's sowieso een stuk fraaier nu het vaak mat is
![]()
![]()
Waarom je überhaupt zo fel reageert op mijn mening snap ik niet.
Pieter Batenburg zei:Mijn eigen auto. Rood is zo gek nog niet.
Vreemd, werkt niet