Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Iets minder opvallend zoals hierboven maar nog altijd erg in het oog springend:

p47Aos5.jpg

Lekker kleurtje inderdaad, dat doet Land-Rover ook maar de meeste kopers durven niet
0cjzEwf.jpg

En nog zo'n auto die eigenlijk nooit een kleur mag hebben, alleen de eerste generatie zag je nog wel eens in het oranje
fHr7Mg2.jpg

Klassiekerrijder zei:
Lekker kleurtje inderdaad, dat doet Land-Rover ook maar de meeste kopers durven niet

Ik denk dat de meeste bezitters van dat soort wagens ook, ook helemaal geen kopers zijn maar gebruikers.
Zo'n ding wordt vaak geleased, en dat is niets anders dan een duur woord voor huren, en ach ja doe dan eens gek.

Klassiekerrijder zei:

Ik denk dat de meeste bezitters van dat soort wagens ook, ook helemaal geen kopers zijn maar gebruikers.
Zo'n ding wordt vaak geleased, en dat is niets anders dan een duur woord voor huren, en ach ja doe dan eens gek.

[sub]En ja mijn auto's zijn betaald[/sub]

Ik was gisteren even na ons concert met de vereniging bezig met de stoelen opruimen en had dus de Golf met aanhangwagen mee. Erg veel reacties op de kleur gehad! Toch jammer dat weinig mensen zo'n kleur kiezen.

Ik zag onlangs een trein met nieuwe Peugeots, daarbij viel me op hoeveel kleur er is. Zeker in de niet zo grote modellen (208, 2008). Achterop stonden de grotere SUV's en daarbij was alles weer behoorlijk zwart en grijs.

Zo'n kurkuma Arteon heb ik geparkeerd zien staan in Maarssen, erg gaaf op dat model!

Ik vind de Swift de leukste B-segmenter die ik gereden heb. Oogt goed en rijdt beter. Dat geel met zilver past hem als gegoten, zo staat er iets heel fris.

In Nederland zie je af en toe een blauwe en verder alleen maar wit of grauwe kleuren. In dit groengeel is de C-HR ineens echt wel een leuke, frisse auto:

Dat groen staat inderdaad goed! Ik vind de C-HR sowieso best leuk, als het een crossover moet zijn, dan doe er maar zo een.
Hier vlakbij woont een bruine, volgens mij zelfs met bruine stoelen, nu ik er over nadenk heb ik daar ook nog geen tweede van gezien. Dinsdag komt mijn blokje om er weer langs, dan zal ik er eens een foto van maken.

2009 VW Scirocco
Hele groene Scirocco in de wijk. De zwarte logo's, wielen en achterlichten zijn natuurlijk aftermarket, maar ik vind de combinatie best overtuigend. Let ook even op de groene gordels.

Die kleur vind ik ook leuk. Wel jammer dat de Scirocco nu vaak in wat foute handen valt, je ziet het ook bij dit exemplaar wat mij betreft.
Liever gewoon op de originele, zilverkleurige turbinevelgen.

De ID.4 is een net iets andere tint, maar ook mooi idd! Was helaas alleen bij de 1st edition leverbaar.

Ik weet niet of ik het mooi vind, maar die gele Bentley is op kleurgebied wel bewonderenswaardig. Staat overigens ook als "geel" bekend bij de RDW, dus geen wrap!

Een gele Bentley, je moet maar durven!

Een kleurrijke verzameling bij elkaar, met ook nog rode auto's achter de Peugeot en Volvo. Een gele Up die er rechts nog stond kreeg ik niet goed op de foto helaas.
IMG-20220811-205834109-HDR-3.jpg

Het rood staat deze BMW 2-serie best goed, maar de combinatie met de rood lederen bekleding en houten inleg maakt het extra bijzonder en ook wel smaakgevoelig.
IMG-20220812-112434559-HDR-2.jpg

IMG-20220812-112441529-HDR-2.jpg

Mij viel deze Toyota RAV4 van het vorige model zodanig op dat ik er een foto van heb gemaakt:

Het blijkt ook een recentere import te zijn en daarom vraag ik me af of deze kleur überhaupt leverbaar was in Nederland.

Komt redelijk in de buurt qua kleur bij mijn Mazda, kan deze altijd makkelijk vinden op de parkeerplaats. Op de foto met mijn andere iets minder opvallende auto. toen we deze gingen ophalen.

360.jpg

HarmenA zei:
Bijzondere combinatie, staat als zwart bij RDW geregistreerd.

Daar had ik dus rood verwacht. Was vermoedelijk ook goedkoper geweest om een rode te nemen. En mijn keuze zou het ook niet zijn.

Voor het feitjes topic was ik aan zoeken naar Rovers, en tussen mijn foto's kwam ik deze foto tegen.

De Rover 45 is van mijn vader, de Streetwise van mij, eigenlijk ook een mooi voorbeeld van kleur bekennen.

52075314328_9d649dcc43_c.jpg

Op de foto komt het niet (helemaal) uit, maar het lavendelkleurige is echt knallend, net als "mijn blauw."

De Streetwise was ook nog in het geel leverbaar:

Rover Streetwise 1.4 2004 by Eelco, on Flickr

Frits79 zei:
Ik vind het wel wat hebben, zo maak je van een gele saaie auto toch iets flitsender.

Geel is ie niet. En hele saaie auto zou ik de C3 Picasso ook niet snel noemen. Vind het overigens niet mooi, wel gedurfd. Zijn meer die wielen die mij storen, overigens.

MCW xxxx zei:
Frits79 zei:
Ik vind het wel wat hebben, zo maak je van een gele saaie auto toch iets flitsender.

Geel is ie niet. En hele saaie auto zou ik de C3 Picasso ook niet snel noemen. Vind het overigens niet mooi, wel gedurfd. Zijn meer die wielen die mij storen, overigens.
Aangepast, moet hele zijn. Ik vind hem wel saai, maar dat heb ik bijna bij alle mpv's.

Het komt misschien niet zo goed over op deze foto, maar deze Yaris was in levende lijve toch behoorlijk roze:

kleur16.jpg

Dat doen zowel Opel als Peugeot erg goed, die felle "gratis" kleuren.
Weet niet of andere merken dit ook doen eigenlijk?
Wel fijn voor een kleurig wagenpark (y)

Standaard op meeste Corsa's
opel-corsa-50kwh-136pk-aut.jpg

Standaard op Astra Hatchback
opel-astra-1-2-turbo-130-pk-ultimate-automaat-8-traps-schuifkanteldak-alcantara-bekleding.jpg

Standaard kleur op Astra Sportstourer ( hier te zien op de HB wegens gebrek foto's stationwagen )
opel-astra-1-6-turbo-180-pk-hybrid-gs-line-full-options-panodak-led-matrix-verlichting.jpg

Standaard op de 208
0-f7b4e3cb59366c82f438e5c33662472b.jpg

Standaard op de 308 Hatchback
peugeot-308-1-6-hybrid-180-allure-pack-business-navi-parkeercamera-draadloze-telefoonlader.jpg

Standaard op de 308 SW
media.0003-1024w.jpg

Terug
Bovenaan