Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Heel gaaf! Zouden meer merken moeten doen.
Dat geel op de Astra lijkt erg op het geel op mijn Golf, wat.helaas maar weinig mensen hebben gekozen.
Frits79 zei:Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Soul van deze uitvoering in Nederland heb gezien.
Frits79 zei:Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Soul van deze uitvoering in Nederland heb gezien.
Ook die zie ik hier nooit rijden. Heb er van de zomer nog een hoop gezien maar dat was in Azië.HarmenA zei:Frits79 zei:Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Soul van deze uitvoering in Nederland heb gezien.
Meestal zijn ze wit, die ik zie tenminste. Zo in het groen is zeker opvallend, vind het wel een geinig model ook.
Barri zei:Die PT is leuk, was dat een speciale uitvoering?

Escher zei:Audi Q5 in "Kyalami Green", normaal gezien voorbehouden voor de RS-modellen (dacht ik):
929V6 zei:Haha, die heb ik vorig weekend bij de oldtimerbeurs in Weelde (B) gezien. Was dat die dag? Ik heb er ook foto's van maar die staan nog niet online.
Escher zei:Zonnebrillen op!
Porsche 911 Targa in "Python Green":
Prachtige Porsche Taycan in "Frozen Blue Metallic'
Audi Q5 in "Kyalami Green", normaal gezien voorbehouden voor de RS-modellen (dacht ik):
![]()
Moderator

MCW 84 zei:Zulke groene kleuren vind ik sowieso wel erg gaaf. Deze kleur weinig gezien op een Focus, leuk!
![]()
En nog een reeks kleurtjes bij elkaar:
![]()