Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

En standaard op de 2008:

azoycwhbn4y6_800.jpg

Heel gaaf! Zouden meer merken moeten doen.
Dat geel op de Astra lijkt erg op het geel op mijn Golf, wat.helaas maar weinig mensen hebben gekozen.

Barri zei:
Heel gaaf! Zouden meer merken moeten doen.
Dat geel op de Astra lijkt erg op het geel op mijn Golf, wat.helaas maar weinig mensen hebben gekozen.

Zag er vanmiddag toevallig nog eentje rijden hier in de wijk. Een hatchback.

@Nieuwe Astra: van de week voor het eerst zien rijden in rood met zwart dak zoals hierboven. Erg mooi. Ook vanmiddag een felgroene nieuwe Mokka.

Frits79 zei:
Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Soul van deze uitvoering in Nederland heb gezien.

Meestal zijn ze wit, die ik zie tenminste. Zo in het groen is zeker opvallend, vind het wel een geinig model ook.

HarmenA zei:
Frits79 zei:
Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Soul van deze uitvoering in Nederland heb gezien.

Meestal zijn ze wit, die ik zie tenminste. Zo in het groen is zeker opvallend, vind het wel een geinig model ook.
Ook die zie ik hier nooit rijden. Heb er van de zomer nog een hoop gezien maar dat was in Azië.

Opvallend felblauwe Range Rover (met even blauwe, opvallende bull bar):
kleur17.jpg

Chrysler PT Cruiser "Street Cruiser Series 1" in "Inca Gold":
kleur18.jpg

Ik zie dat ik hier al een tijdje niks meer heb gepost. Een rondje sinds eind juli.

Zo onvervalst beige zie ik niet vaak op auto's uit de jaren '80, en op BMW's nog minder. Een vrolijk gele Ibiza als bonus.

Oude musclecars in kleuren zijn op zich niet heel ongebruikelijk, maar deze vond ik wel heel oranje.

Het is vanzelfsprekend dat een Porsche met 800pk die geen Porsche heet ofwel mat ofwel in een knallend kleurtje komt. Gelukkig koos La Fuente voor het laatste.

Bij de BMW-dealer een originele 'art car'! Van dit project van Jeff Koons worden er 99 gemaakt.

Rood uit de jaren '90 wil nog wel eens valer worden, maar daar is bij deze Audi geen sprake van.

Eigenlijk elke McLaren die ik zie is ofwel een grijstint ofwel knaloranje. Ik vind dat dit diep donkerblauw prachtig staat.

Kleurrijke parkeerplaats. Ik was net op tijd voor de foto, vijf seconden later kwam iemand er zijn zwarte Audi A3 tussen parkeren.

Zonnebrillen op!

Porsche 911 Targa in "Python Green":
spot2022130.jpg

spot2022131.jpg

Prachtige Porsche Taycan in "Frozen Blue Metallic":
kleur20.jpg

Audi Q5 in "Kyalami Green", normaal gezien voorbehouden voor de RS-modellen (dacht ik):
kleur19.jpg

Dagje weggeweest met mijn broer en die had deze Marvel R mee :cry:

K7w8VQO.jpg

bgs752G.jpg

Niet te zien maar heeft ook een metallic-look met veel glinster als de zon er goed op schijnt. Veel bekijks mee gehad maar of je daar nou zo blij mee moet zijn..

Oh vergeten erbij te zetten. Is een wrap. Is van een bedrijf geweest van haarproducten, als ik het goed onthouden heb.

Haha, die heb ik vorig weekend bij de oldtimerbeurs in Weelde (B) gezien. Was dat die dag? Ik heb er ook foto's van maar die staan nog niet online.

@MCW84
Ik vind 't eigenlijk best leuk om te zien. Niet om zelf te kiezen, maar wel een gave tint in het straatverkeer. Het totaalplaatje klopt ook wel met de zwarte details en de zwarte strook onderaan. Groeten aan Anton ook (y)

929V6 zei:
Haha, die heb ik vorig weekend bij de oldtimerbeurs in Weelde (B) gezien. Was dat die dag? Ik heb er ook foto's van maar die staan nog niet online.

Geen idee. Zag ie er toen nog zo uit?

jLuujL6.jpg

@ketelapper, anders ie het zeker :) Je hebt ontzettend veel bekijks en mensen die er wat over zeggen. Ik hou best van een opvallende auto maar liever dat men kijkt naar de auto dan naar de kleur :D Doe mij maar gewoon zo'n kleurtje en ik ben nog altijd team chroom

rVBzEel.jpg

Ik vind het trouwens wel een fraaie auto, al is het duidelijk geïnspireerd door de Audi Q5 en e-tron.

Blijf dit altijd een opvallend duo vinden een paar straten verderop. Deze Micra zie ik al minder vaak en zeker in deze geweldige kleur(en).

4d9d1a15-d65e-4972-8fc5-413668a44739.jpg

Vandaag in mijn nieuwe Audi van de zaak gestapt. Zelf samengesteld en weer eens iets anders:

-Ascari blauw is nieuw beschikbaar voor de A5 per modeljaar 2023
-Geen privacy glass, vind ik zelf niet zo mooi op dit model met het slanke silhouet i.c.m de aluminium raamlijsten
-Ik wilde deze keer geen zwart optiek pakket, maar weer lekker veel chroom, zelfs chroom accenten op deurgrepen bijbesteld.
-Van binnen alcantara bekleding en extra leerpakket met afgestikte deurpanelen en middenconsole.
-Grijs naturel Eiken (echt hout, splintergevaar...) in plaats van alu/ pianolak.

Blij met de combi al is ie best wel heel blauw in bepaalde belichting. en Audi levert helaas alleen zwarte bekleding af fabriek in deze uitvoering. Nu alleen mee gereden in de avond, morgen paar plaatjes maken bij daglicht.

QPyV6jr.jpg

sy8yHP8.jpg

6otg1F5.jpg

53O2CGp.jpg

nPgTmA0.jpg

Nog altijd een van de mooiste auto's op de markt en erg leuke kleur. Ik ben ook team chroom maar die zilverkleurige accenten op voor- en achterbumper vind ik dan weer zo storend.

MCW 84 zei:
929V6 zei:

Geen idee. Zag ie er toen nog zo uit?

https://i.imgur.com/jLuujL6.jpg

Nee, hetzelfde als op jouw eerder geplaatste foto's.

Escher zei:
Zonnebrillen op!

Porsche 911 Targa in "Python Green":

Prachtige Porsche Taycan in "Frozen Blue Metallic'

Audi Q5 in "Kyalami Green", normaal gezien voorbehouden voor de RS-modellen (dacht ik):
kleur19.jpg

In Berlijn zag ik deze gave metallic groene Audi, kan die goed hebben!
IMG-20221120-121335098-HDR-2.jpg

Zulke groene kleuren vind ik sowieso wel erg gaaf. Deze kleur weinig gezien op een Focus, leuk!

xvAwg7U.jpg

En nog een reeks kleurtjes bij elkaar:

qIsoFVf.jpg

Die kleur op de Focus is ook weinig verkocht. Ik weet nog dat destijds, tijdens mijn stage, de voorraadauto's in deze kleur een stevige extra korting kregen.
Die op de foto heeft de velgen van de Rally Edition, maar mist het spoilertje en ziet er van voren ook goedkoper uit (Ambiente ofzo).

IQQMldA.png

De kleur op de eerste persfoto's was dan Jeans en Tonic? https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/dit-is-de-nieuwe-ford-focus-2/

Ja dat waren de saaiere kleuren. Overigens had je ook Sublime, dat was een limegroen. Een medewerker van de importeur had een driedeurs in die kleur!

Leuk, Rembrandt!

HXp3Vde.jpg

7SuEXY4.jpg

Rood staat deze Swift Sport ook erg goed. Deze, of zijn voorganger, zal mijn volgende auto worden mocht ik er weer eentje willen. Blijf het leuke auto's vinden.

de zwarte en grijze routine zal worden doorbroken door een 60's oranje kever

Terug
Bovenaan