Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Ah toch wel, had gewoon gegoogled en o.a. gekeken op gaspedaal en mobile.de en kwam alleen diezelfde neppe foto die ik hierboven post tegen.

Dat is de standaard kleur. Ben er benieuwd naar! Reed onlangs achter een donkergrijze Ioniq 6 en vind het een erg leuk ding, dus ben benieuwd naar die kleur. Is hetzelfde als je op de Kona ziet denk ik, er rijden er twee in het dorp in die kleur.

JTXyi3a.jpg

LctNNtb.jpg

Zeker een leuke frisse kleur op de Clio.

Deze Ford Mustang GT 2024 is nog niet eens officieel uit, maar wel al in een lekkere kleur gespot.
IMG-20230429-150127866-HDR.jpg

IMG-20230429-150103815-HDR.jpg

En deze Audi S7 in donkergroen vond ik ook wel erg sjiek zo.
IMG-20230430-144717809-2.jpg

Deze matgroene Mercedes AMG GT-R is dan weer van een heel ander kaliber.
IMG-20230429-203226104-2.jpg

KR, wat een fijn knallende Skoda!
Wouter, wat een apart beeld zo, drie in dat wel heel sterk vergelijkbare rood. Vier, als ik die Mazda (?) helemaal achteraan ook meetel.

Dat is wel een heftige kleur op de StreetKa, als dat ook nog origineel is..

Dit groene kleurtje staat erg goed op de B-klasse.
IMG-20230520-104027412-2.jpg

Inderdaad, ook al eens op een A gezien.

Voor een niet-dertien-in-een-dozijn EV wordt de 500 vaak in saaie kleuren gekozen. Dat geldt niet voor deze
P5LrkLZ.jpg

Gelukkig is dit een wrap. Niet saai maar ook niet fraai
I0ZGIxB.jpg

Die B Klasse is goed zeg! Op de A zag je deze kleur op persfoto's, ik dacht van de facelift? Maar op een B verwacht je het al helemaal niet. Erg leuk!

Leuk geel op de GTI en blauw op de Z4! Ik maak niet vaak foto's van nieuw spul puur vanwege de kleur, maar hier wilde ik niet zomaar aan voorbijlopen.

2014 Audi RS6
In de gangbare kleuren is zo'n RS6 natuurlijk al heel snel heel fout, maar deze is geweldig mooi uitgevoerd. De RDW kent hem ook als blauw, dus volgens mij is het geen wrap.

Het wordt met de dag gekker hier qua kleuren. Dit 'snert-groen' is dan (gelukkig?) wel een wrap, want hij staat als wit bij de RDW geregistreerd.
IMG-20230603-143636859-HDR-2.jpg

IMG-20230603-143705279-HDR-2.jpg

Leuk geel op de GTI en blauw op de Z4! Ik maak niet vaak foto's van nieuw spul puur vanwege de kleur, maar hier wilde ik niet zomaar aan voorbijlopen.

2014 Audi RS6
In de gangbare kleuren is zo'n RS6 natuurlijk al heel snel heel fout, maar deze is geweldig mooi uitgevoerd. De RDW kent hem ook als blauw, dus volgens mij is het geen wrap.
Ara Blauw in audi termen. Prachtige kleur. Heb zelf een A3 en Q2 gehad in deze kleur.

Lekker kleurtje op deze BMW
FeVCJn0.jpg

Ik heb twee keer een C30 in deze kleur gezien, niet zover uit elkaar dus mogelijk dezelfde auto. Geen populaire kleur in elk geval. Mijn telefoon kan helaas niet overweg met fel zonlicht
XV3z0Dc.jpg

Nu je het zegt, ik ook niet vaak. Normaal ben ik niet zo van de zwarte wielen, maar met deze kleuren erbij werken ze wel.

Haval H6 (2020-23)
Hier nog eentje die ook in het vakantiefototopic staat. Fel is het niet te noemen, maar zeker nieuw spul zie ik niet vaak in zo'n overduidelijk bruin.

Terug
Bovenaan