Total Loss
Kilometervreter
Ah toch wel, had gewoon gegoogled en o.a. gekeken op gaspedaal en mobile.de en kwam alleen diezelfde neppe foto die ik hierboven post tegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij een bejaardentehuis in de buurt misschien? Daar zijn de parkeerplaatsen vaak wat kleurrijker.In een verder vrij deprimerende omgeving viel dit wel op![]()

Zeker gaaf. Ik zag vanmiddag een donkerpaarse rijden, ook erg fraai.Wat mij betreft een mooi kleurtje op de Z4
![]()
Moderator
Volgens mij is dat laatste bij elke Golf 7 van toepassing.Hij staat ook als geel op kenteken, maar ik mis alleen een deel. Hij staat bij de RDW als station.
Zeker minder saai, maar niet mooier. Dan had ik zo'n tint groen als deze X3 M veel fraaier gevonden.Toch minder saai dan wit.
Ara Blauw in audi termen. Prachtige kleur. Heb zelf een A3 en Q2 gehad in deze kleur.Leuk geel op de GTI en blauw op de Z4! Ik maak niet vaak foto's van nieuw spul puur vanwege de kleur, maar hier wilde ik niet zomaar aan voorbijlopen.
2014 Audi RS6
In de gangbare kleuren is zo'n RS6 natuurlijk al heel snel heel fout, maar deze is geweldig mooi uitgevoerd. De RDW kent hem ook als blauw, dus volgens mij is het geen wrap.
Moderator