Guest
Hier nog een Honda fan!! Koop lekker een luxe Accord, fantastische auto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:De grijze heeft teveel km's
BRG zei:Wat had je als Hondarijder nu anders verwacht? Eerlijk?
Het is niet zonder reden dat mijn vorige baas zijn firma-BMW altijd thuis liet voor zijn vrouw en zelf altijd met zijn privé-Honda reed...
Een Honda wordt zo onderschat door de niet-Hondarijder.
Kristian zei:Bij mijn eigen dealer krijg ik 16 en een beetje als ik een nieuwe koop.
Kristian zei:Stond ook een hele mooie Megane Estate 1.6 16v op LPG van 2010 met weinig km. Was niet eens duur. Ik moet zeggen dat een Megane in luxe uitvoering er sowieso erg goed uitziet. Interieur is ook heel mooi afgewerkt. Jammer dat het van die echte leasebakken zijn.
Kristian zei:Vandaag proefgereden in een Kangoo ZE. Gaan we waarschijnlijk voor het dorp kopen. Rijdt gaaf zo'n volledig elektrische auto.
Kristian zei:Stond ook een hele mooie Megane Estate 1.6 16v op LPG van 2010 met weinig km. Was niet eens duur. Ik moet zeggen dat een Megane in luxe uitvoering er sowieso erg goed uitziet. Interieur is ook heel mooi afgewerkt. Jammer dat het van die echte leasebakken zijn.
Kristian zei:Bij mijn eigen dealer krijg ik 16 en een beetje als ik een nieuwe koop.