Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Renault Sport zei:Mooie 3er, xenon doet wel afbreuk vind ik, minder mooi front en slechter zicht.
vertmaori zei:Die grijze 2009-versie vind ik (met name) door de velgen 10 klassen mooier. Bij die blauwe lijken er wel stepwielen onder te zitten (of zijn dat 15 inch wintervelgen?).
British Racing Green zei:vertmaori zei:Die grijze 2009-versie vind ik (met name) door de velgen 10 klassen mooier. Bij die blauwe lijken er wel stepwielen onder te zitten (of zijn dat 15 inch wintervelgen?).
16" origineel vs 18" Honda accessoire.
Hier ook een mooie, met navi en de originele velgen
broekzak, vestzak dus. Met 15 mag ik mijn handjes dichtknijpen. Dus alsnog 7 toebetalen.
Fast31 zei:broekzak, vestzak dus. Met 15 mag ik mijn handjes dichtknijpen. Dus alsnog 7 toebetalen.
https://www.autotrader.nl/auto/zoekresultaten/honda-civic/bouwjaar-van-2009-tot-2009/kleur--zwart/?trefwoord=1.8
Inkoop minimaal 16k voor je Civic
Carfanatic zei:British Racing Green zei:vertmaori zei:Die grijze 2009-versie vind ik (met name) door de velgen 10 klassen mooier. Bij die blauwe lijken er wel stepwielen onder te zitten (of zijn dat 15 inch wintervelgen?).
16" origineel vs 18" Honda accessoire.
Hier ook een mooie, met navi en de originele velgen
4 j oud, 90dkm en dan nog24k26k met garantie vragen, die is gek!
Kristian zei:Jongens ik wordt gek van mezelf. Ik ben er nog echt niet uit of ik zoveel geld wil bijleggen terwijl het maar de vraag is of ik er extra rijplezier of zelfs ruimte voor terug krijg. Volgens mij moet ik gaspedaal/autotrack etc. maar achter kinderslot zien te krijgen
Vanmiddag ga ik eens even weer een rondje maken in de Trabant. Da's echt genieten en het kost geen drol.