Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Ik zou het wel weten... het is een bak geld, maar die Qashqai is bijna nieuw met z'n 10(!) km.)
Carfanatic zei:kristian komt eens in de zoveel maanden met dit soort suggesties om zijn auto in te ruilen, maar altijd weer die twijfel.
Kristian zei:Nieuwe Octavia is mij teveel een leasebak (Focus trouwens ook wel). Wel een mooie auto hoor. Superb vind ik wat minder mooi, zal vast heerlijk rijden.
3-serie kijk ik nog weleens naar maar dan is de E91 al wat gedateerd en de nieuwe nog veel te duur. De Mazda 6 viel in een vergelijkende test van AW met de nieuwe 3-serie overigens niet eens tegen.
Kristian zei:Rationeel gezien kan ik weinig redenen bedenken om wat nieuws te nemen. Oké, ik mis toch wel een stukje veercomfort en betere stoelen.
Ik heb echter gewoon zin in wat anders/nieuws.
Vrijdag nog bij een Accord Tourer gekeken uit 2012. Prachtige auto met weinig km's maar veel meer gebruikssporen als mijn Civic. Dat is dan gelijk een afknapper, helemaal omdat 24 mille niet weinig is.
Dat komt dan neer op 18 bijleggen verwacht ik. Slik....
Gekkenwerk en volgens mij zijn er niet veel particulieren die dat kunnen/willen uitgeven.
Carfanatic zei:Dat komt dan neer op 18 bijleggen verwacht ik. Slik....
Gekkenwerk en volgens mij zijn er niet veel particulieren die dat kunnen/willen uitgeven.
voor 18k heb je ook een focus/astra/whatever van een jaar oud. 28k voor een civic station, het is niet gek dat de honda verkopen in NL op z'n gat liggen.
Moderator
Daar sluit ik me helemaal bij aan. En de Civic heb je nieuw gekocht he? Ik denk dat je aan een 2e hands auto toch nét iets minder plezier hebt, als dat je toentertijd met de Civic had.British Racing Green zei:Ik neem aan dat die Trabi niet echt je gezinsbudget doet ontsporen.
En door dat grote open dak dat je er zelf in geplaatst hebt, is het de ideale vrijetijdsauto.
En zoals reeds gesteld, je spreekt al jaren van het inruilen van de Civic.
Alleen, ik vermoed dat verder rijden veruit de meest economische oplossing is.
En jij bent ook al vaker tot die vaststelling gekomen,
want anders was die al lang vervangen.
Ik verwacht dat ik nog wel tussen de 10 en 11 moet kunnen krijgen.